4 reviews over Hotel Hacienda Buenaventura in het Nederlands

Marieke, 26-6-2005

In 1 woord, SUPER! Wij zij er in juni 2001 geweest en hebben ons nog nooit zo ontspannen en op ons gemak gevoeld als in dit hotel! Het personeel is supervriendelijk en doen echt alles voor je, lig je lekker aan het zwembad, dan komen ze een verse mango of cocktail brengen! Iedere dag wordt de kamer schoongemaakt en heel erg goed! We wilden niet meer naar huis en komen ook zeker nog een keer terug naar ons tweede "thuis"!
Gereisd anders in juni 2005

Lisanne, 21-12-2004

het was in één woord geweldig!!..hele mooie omgeving ook...wij zijn hier geweest met ons gezin...me ouders waren 25 jaar getrouwd dus...diet was onze super vakantie daarom!!:D:D gr.
Gereisd anders in december 2004

Lobke, 31-5-2004

Wij zijn in dit hotel geweest in de zomer van 2004. het was rustig in het hotel. Het ten was zeer goed, net zoals de service.De kamers zijn mooi en schoon. De beachclub stelt niet zoveel voor.
Gereisd anders in mei 2004

Triska en Dimitrie, 18-5-2004

Wij zijn hier in februari 2003 geweest en hebben een prima verblijf gehad,t ontbijt was soms druk,Er werd ruim bijgevuld. Heerlijke vruchtenshakes,mocht je zelf samenstellen, net als de ommelet, en de aardige vrouwelijke kok,die iedere gast een woordje spaans leerde.Tony van het animatieteam deed erg zijn best om jong en oud te vermaken bij het hotel en op het strand.Leuke shows tijdens het diner.Het diner was naar onze mening divers,wij hadden geen allinclusive maar aten een 3 x bij het hotel.9 dgn is echt te kort als je ook het land wil zien.Je kan prima op eigen gelegenheid excursies doen.De kamers werden elke dag schoongemaakt,we hadden een supergroot bed.mooie kamer.Wel veel trappen lopen,maar met al dat lekkere eten vonden wij dat geen probleem hoor!Heerlijke cocktails, handoekenservice,duikles,prachtig zwembad,privestrand,gratis bedjes bij het strand en zwembad, TOP!
Gereisd anders in mei 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hacienda Buenaventura in Puerto Vallarta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hacienda Buenaventura zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hacienda Buenaventura scoort een 8 uit 10 op basis van 4 reviews.