Hotel Fiesta Americana Puerto Vallarta *****

Hotel Fiesta Americana Puerto Vallarta
Fiesta Americana Puerto Vallarta
9,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Fiesta Americana Puerto Vallarta bij:

1 review over Hotel Fiesta Americana Puerto Vallarta in het Nederlands

Evelyn, 31-12-2003

lekker vanuit de blauwe ligstoel naar de\zee kijken.Ik ben er 3 keer geweest, ook in san marina plaza aan playa muertos een strandje verder op. Fiesta Americana stikt van de Amerikanen wij waren de enige hollanders, los lopende pauwen op het Gigante....en mega supermarkt in de buurt.De buschaffeurs rijden overigens als gekken, doen soms wedstrijdje met elkaar en maar hopen dat je veilig aankomt. Men speelt muziek in de bus, geef de heren een fooi. Ik als waterrat verveel me in het onderwater gebied aan de kust van Puerto Vallarta, ruwe zee, weinig te zien. Suite Marbella aan de overkant is overigens ook een juweeltje! Mexico geweldige mensen, wordt als vrouw niet echt lastig gevallen, prima vertoeven, zeker halverwege februari!
Gereisd anders in december 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fiesta Americana Puerto Vallarta in Puerto Vallarta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fiesta Americana Puerto Vallarta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fiesta Americana Puerto Vallarta scoort een 9.5 uit 10 op basis van 4 reviews.