De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Encino/Plaza del Rio bij :

2 reviews over Hotel Encino/Plaza del Rio in het Nederlands

Prima 2-kamer appartement!!

anoniem, 18-11-2009

Wij hebben hier een prima week in december 2007 gehad! Keurig schoon en prima ligging in het centrum. Het 2-kamer appartement was lekker ruim.
    Gereisd met vrienden in januari 2009

erg goede ligging

JB, 10-3-2009

Het hotel heeft een goede ligging vlakbij de rivier en de Malecon ( boulevard ). De appartementen, waar ik heb verbleven zijn eenvoudig ingericht, maar ik was de hele dag buiten de door, dus daar heb ik geen problemen mee gehad. een aanrader voor mensen die een budget acco zoeken. Verder is het een must om de walvissen te bekijken als je tussen december en maart naar Puerto Vallarta reist
    Gereisd alleenreizend in maart 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Encino/Plaza del Rio in Puerto Vallarta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Encino/Plaza del Rio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Encino/Plaza del Rio scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.