Hotel Club Viva Vallarta *****

Club Viva Vallarta
9,2

10 reviews over Hotel Club Viva Vallarta in het Nederlands

Lilian, 8-1-2006

Mijn vriend en ik zijn hier in 2003 ook geweest en dit was gewoon ronduit een supervakantie! En daarom gaan we er dit jaar ook weer naar toe, heerlijk ik verheug me er nu al op! Maar nu gaan we er 2 weken heen, want 9 dagen was toch echt veels te weinig om van dit superhotel met supergoed eten te genieten!
Gereisd anders in januari 2006

dennis van kampen, 26-9-2005

nou ik vond het hotel goed maar het eten was ron uit slecht ik vond dat er weinig keuze was voor zoveel mensen,maar verder alles oké (de drank,drugs)alleen Touroperator moet zorgen dat ze de vliegtuig stoelen hebben gereserveerd want dat was niet het geval de terug reis want dat was klote het was net easy jet (stap en en ga zitten waaar je wil)met vier vrienden door het hele toestel zitten, lekker 14 uur naast een vreende zitten gewoon waardeloos.maar verder was het land relaxt en de mensen ook.dus super vakantie gehad.
Gereisd anders in september 2005

Kees, 4-6-2005

Het is een top hotel. Zou zeker weer terug willen gaan.

Heenreis verlaat, pas om 02.00 uur aankomst in het hotel. Terugreis op het laatste moment vervroegd, Hostess te laat op het bord geschreven, hij had wat meer moeite kunnen doen om het ons te laten weten, reis kostte toch ruim Euro 1000,- p.p voor 7 dagen (werkelijk 5,5 dagen). Werden we door collega reizigers van het zwembad opgepikt anders hadden we het vliegtuig gemist. Bij aankomst op vliegveld alleen nog plaatsen voor de WC's zonder mogelijkheid de stoelen te verstellen, 2 rijen lege plaatsen achterin waren bestemd voor personeel? 14 uur terug was dus geen pretje. Informatie op de Touroperator site was ook verkeerd. Klachtenbehandeling van deze Touroperator waardeloos, ze boden alleen 20 dollar aan voor de betaalde, maar niet gebruikte late check out. Belachelijke gang van zaken van Touroperator.

Gereisd anders in juni 2005

Anna & Wim, 6-5-2005

Het is al een tijdje geleden dat we er waren, juni 2002, maar we willen even kwijt dat dit onze mooiste vakantie ooit was. Het was niet onze huwelijksreis, maar als je daarvoor een bestemming zoekt moet je zeker hier naartoe gaan! Perfecte locatie, met of zonder kinderen. Zeer goed verzorgde buffetten. Vriendelijke en leuke bediening. 1e klas. Veel sport- en spelmogelijkheden. 3 bars, waar je de hele dag kunt kiezen uit een scala van vers bereide cocktails. Letterlijk met de pina colada onder de palmboom. 's Avonds professionele entertainment. Op het resort is alles te vinden.
Gereisd anders in mei 2005

marian en ad, 1-5-2005

geweldig hotel zeer goed en vriendelijk personeel doet alles voor je klasse. animatieteam is er goed bezig. voor zowel kinderen als volwassene zeer goede shows eten was er geweldig alles netjes schoon onze vakantie was in viva geweldig absoluut een aanrader voor iedereen Touroperator gaat zo door wij waren er in 2003 groetjes marian en ad
Gereisd anders in mei 2005

dian, 25-1-2005

wij zijn 2 jaar geleden naar dit hotel geweest wat gelijk onze eertse all inclusive hotel was

en ik kan alleen maar zeggen voor mij was de vakantie echt fantastisch!!

het eten was lekker (vooral de worstjes in het buffet restaurant) lekker pittig!

heel mooi zwembad! hele vriendelijke mensen ook die mexicanen. en van het animatieteam kan ik ook alleen maar zeggen perfect! de mensen van het team bij het zwembad (michelle,nadia,nikki,chris,fernando enz.)dat waren mijn beste vrienden zo ardig en ik heb nu nog steeds contact met ze! ik ga volgendjaar zelfs naar canada toe om2 van hun weer te zien, en ben zelfs recreatie gaan studeren omdat ik ondertussen gewoon onderdeel was geworden van het team!!

gewoonweg super

Gereisd anders in januari 2005

Andre en Ilona, 3-8-2004

Eten lauw. loopafstanden van kamer tot zwembad / receptie / buffet zijn toch best wel ver in die warmte. Kamers wel ok, bedden ook wel. Maar het hotel trekt in de maand juli / augustus veel Mexicanen aan, en dit zijn net Engelsen ( beesten ). Wij vonden dit hotel zeker geen 5 sterren waard ( eerder 3+ )
Gereisd anders in augustus 2004

Annemarie en Robert, 5-6-2004

Onze eerste vakantie samen en het was echt geweldig!! Super mooi hotel, mooie kamers, lekker eten, geweldig personeel!! Die reistijd was het dubbel-en-dwars waard!!!
Gereisd anders in juni 2004

Marianne&Henk, 6-10-2003

Een fantastisch hotel, super goede hostess van touroperator, ze was 24 uur per dag telefonisch bereikbaar voor ons!!!

Ontzettend goed eten, leuke excursies, al met al, TOP!

Gereisd anders in oktober 2003

Peter & Jacqueline, 22-9-2003

14 uur reistijd hakt er flink in, maar ik kan er niks anders van maken, dan dat dit hotel het MEER DAN WAARD IS. Het eten is fantastisch en uitgebreid, de accomodatie geweldig. Het personeel heeft service en vriendelijkheid hoog staan. En de shows vonden wij ontzettend professioneel.

De enige aanmerking, die wij hedden, was de hostess van touroperator. Aangezien het hotel redelijk ver van Puerto Vallarta ligt, is ze weinig geweest en was ze totaal niet op de hoogte van de activiteiten van het hotel. Zo hebben wij haar een briefje laten zien, die we op de kamer hadden gevonden. Zij wist er niets van en achteraf bleek, dat we dit hadden moeten inleveren om kans te maken een gratis vakantie in 1 van de Club Viva-hotels in diverse landen. Vonden we toch wel ietsjes slordig. Maar voor ons staat bovenaan, dat we dit superhotel van harte aanraden.

Gereisd anders in september 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Viva Vallarta in Puerto Vallarta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Viva Vallarta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Viva Vallarta scoort een 9.2 uit 10 op basis van 10 reviews.