Hotel Club Embarcadero Pacifico ***

3,9

Onvoldoende

7 reviews over Hotel Club Embarcadero Pacifico in het Nederlands

Brigitte Janssen, 26-11-2007

Het slechtst hotel ooit. We gaan 4 keer per jaar op vakantie, maar dit was onze ergste nachtmerrie ooit! Eten op het parkeerdek, dus in de volle zon of in de regen, Kamers stonken naar riool. Gordijnen stuk, iedere dag inbraken, manager deed alsof er niets aan de hand was, de politie werd niet gebeld. Brakende Mexicaanse jeugd aan het zwembad: zwembad vervuild met braaksel: kinderen van ons ziek. Animatie was waardeloos. Hotel lig niet aan het strand. Eten zeer slecht. NIET BOEKEN!!!!!!
Gereisd familie in november 2007

Louise, 24-4-2007

zéér slecht hotel. Eten en drinken boven op het parkeerdek ; óf in de volle zon óf in de regen. Hotelkamers zijn slecht:gordijnen stuk het stinkt airco stuk, geen eenpersoonskamers, je slaapt bij en tweepersoonskamer op twee verschillende banken, dus geen bedden in een soort appartement. Er zijn gee verschillende restaurants zoals er in de brochure vermeld staat, er is er maar 1 steeds open!!!!!! De ligging is niet aan het strand....5 minuten lopen. Zwembad vervuild: er hadden groepen dronken jongeren in overgegeven en dit wed zo gelaten. Gevolg kinderen doodziek en middenoorontstekeing. Er wed bijna iedere dag ingebroken en het management deed er niets aan; haalde niet eens de politie erbij. Er was geen animatie.Dit hotel absoluut niet boeken!!!!!!
Gereisd anders in april 2007

John Goedhart., 7-8-2004

mooi groot complex,

mooi stukje strand, mooie zwembaden,

alleen slecht eten

slechte beveiliging(werd ingebroken)

wordt verziekt door amerikanen

alleen wij lagen simpel veels te ver weg

en dus ook vervelend als je in je villa zat en je wou drinken ophalen...

als ik het complex overal moet beoordelen

krijgt hij een 3.5

dus zijn er nog mensen die hier heen willen gaan.

doe het niet.

het is het geld niet waard.

Gereisd anders in augustus 2004

SW, 15-7-2004

In juni 2002 geweest, geen geweldig hotel, maar gelukkig hebben wij er niet veel voor betaald. Helaas de eerste dagen veel regen (is normaal in juni) gehad.

De zwembaden zijn okay, de kamers ook, alleen slechte airco en gehorig. All inclusive is beperkt, weinig keuze qua drankjes en het avondeten is ronduit slecht. Het ontbijt en de lunch waren aardig, maar wel elke dag hetzelfde. De enige vakantie dat ik niet ben aangekomen!! Het entertainment stelt niet veel voor. Absoluut geen 4-sterren, hooguit 3.

In de omgeving is niet veel te beleven. Er is een makkelijke (primitieve) busverbinding naar Puerta Vallarta, daar is het wel gezellig. 's-avonds een taxi? Pas op voor dronken taxichauffeurs, wil je niet meemaken!!

Heb best een goede vakantie gehad, alleen jammer dat ik er 12 uur voor in het vliegtuig heb gezeten, dat was het nou ook weer niet waard.

Gereisd anders in juli 2004

Bergkap, 14-3-2004

Redelijk Hotel. Ligging is erg afgelegen (ver van het centrum, wel dicht bij een leuke jachthaven). Eten was redelijk maar wel wat weinig keuze. De shows heb je na 2x ook wel gezien. Van inbraken geen last gehad. Geen aanrader.
Gereisd anders in maart 2004

yvonne goedhart, 20-1-2004

ik ben in 2002 in dit hotel geweest het was waardeloos. de villa's waren mooi maar er werdt zoveel gestolen dat je eigenlijk niet van je kamer af kon.alle mensen van touroperator waren bestolen(toeval?). het eten was ronduit slecht. rauw, koud en eentonig. na 3 dagen zijn we overgeboekt naar een ander hotel (vista club playa d"oro)beter kon het niet. ik was hier in 2002. ik en met mij vele anderen gaan hier nooit meer heen.
Gereisd anders in januari 2004

ikke, 21-10-2003

vorig jaar geweest kregen een bed voor twee volwassenen en een kind van 10 jaar na veel klagen toch een andere kamer gekregen alleen toen weer geen beddegoed eten was ronduit bedroevend vliegen op het eten het eten van 9 van de 10 keer koud en als je war later wilde eten dan was er vaak geen keus meer geen animatie voor de kinderen vorig jaar en het zwembad was vaak zeer smerig snacks ja hamburgers en nog eens hamburger voor ons nooit meer dit zeer slechte hotel
Gereisd anders in oktober 2003

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Club Embarcadero Pacifico bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Embarcadero Pacifico in Puerto Vallarta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Embarcadero Pacifico zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Embarcadero Pacifico scoort een 3.86 uit 10 op basis van 7 reviews.