Hotel Blue Bay Getaway ****

Blue Bay Getaway
9,3

3 reviews over Hotel Blue Bay Getaway in het Nederlands

Pascal en Nancy, 12-9-2004

Afgelopen jaar zij wij in september op huwelijksreis geweest naar puerto vallerta en hebben wij 19 dagen in bb getaway gezeten.

Een echte aanrader super super super eten (ik ben zelf horeca manger) kamers tot op het perfecte af bar personeel en obers super vriendelijk .

Goede excursies voor de dolfin swim is uniek en moet je meegemaakt hebben en ook de san blas tour is iets apart als je van natuur en rare beesten houd (een beetje biesbos maar dan met krokodillen e.d.) de bussen stoppen voor het hotel en voor een paar centen brengen ze je overal naar toe of het centrum of de marina.

Een ding is zeker wij komen er zeker terug. en nog een opmerking voor de gene die het eten niet goed vonden ga astjeblieft naar volendam of scheveningen en pak daar een frietje speciaal want je kan goed eten echt niet warderen deze keuken zou in nederland een top restaurant niet mistaan.

Gereisd anders in september 2004

Roy & Carmen, 13-5-2004

Dit was onze eerste verre reis maar dermate goed bevallen dat we nu alleen maar buiten europa willen. Super hotel, mooie kamers en genoeg eten en drinken. Toch blijft het zwemmen met dolfijnen een echte aanrader. Tevens is er in het centrum een disco genaamd Senior Frogs en is echt leuk om naar toe te gaan.
Gereisd anders in mei 2004

aafke en dirk, 3-9-2003

de mooiste vakantie tot nu toe! super hotel heel erg lekker eten keuze zat. teveel om op te noemen. mooi uitzicht!perfecte service leuke moderne muziek bij het zwembad echt een hotel voor jongeren!!! de dolfijnen sprongen uit zee vlak voor het hotel vanuit het restaurant of balkon kon je ze zien echt gaaf!! we hebben zelfs een walvis gezien daar, dit was puur geluk want dat komt niet vaak voor en over de excursies kunnen we alles aanraden was echt leuk! zeker als je ook iets van het land wilt weten en trainer voor 1 dag met dolfijnen is zeker aan te raden voor de rest boottochten en canopy dit alles is bij oad te boeken perfecte reisleider! dus gewoon heen gaan en niet twijfelen!!!! groetjes aafke en dirk
Gereisd anders in september 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blue Bay Getaway in Puerto Vallarta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blue Bay Getaway zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Blue Bay Getaway scoort een 9.33 uit 10 op basis van 3 reviews.