7,5

4 reviews over Hotel Blue Bay Club Puerto Vallarta in het Nederlands

Superromantische locatie

Familie, 6-10-2012

Het personeel was superaardig, de locals ontzettend trots op hun land. Ze wilden je alles laten zien en vertellen. Heel erg leuk!

We hebben veel activiteiten in de omgeving ondernomen. Qua snorkelen en duiken is hier ook veel moois te beleven.

Het hotel was erg goed. De bedden waren uitstekend. De kamer was keurig schoon en werd regelmatig schoongemaakt en met een uitstekende handdoeken service.

Het assortiment van eten en drinken was enorm en je kon de hele dag wel ergens iets te eten of drinken halen.

De zwembaden waren erg fraai en met uitzicht over de zee.

Qua animatiemogelijkheden was er een zeer uitgebreid programma actief.

Ook was er elke avond een ander thema met bijbehorende spectaculaire show na het diner. Echt de moeite waard om deze bij te wonen.

Voor kinderen was er ook genoeg te doen. Er was een speciale kidscub met een goed gevuld entertainment schema.

Gereisd met partner in mei 1999

Leuke eerste vakantie

Twinkle79, 2-5-2011

Het is al een tijdje geleden en nu ik het kan vergelijken met andere hotels/landen, toch een beoordeling. In 00 ben ik naar Blue Bay Club geweest. Destijds midden in het orkaan seizoen met als gevolg dat de wegen onder water stonden. De temperatuur bleef ok, maar het halve hotel stond onder water. Daar hebben we alleen maar lol om gehad. Het eten was ok, niet al te veel vertier. Je moest het vooral van de omgeving en excursies hebben, die overigens onwijs leuk zijn. Kamers waren netjes. En ga ook eens in de locale restaurantjes uit eten. Echte koffie, ga naar het Hollands Cafe, normaal doen wij dit niet, maar voor een normale bak koffie, is het de moeite waard...haha. Stadje is op loopafstand. Ik miste wel een gezellig terrasje. Persoonlijk, de oostkust (later geweest) is helaas wat commercieler, maar leeft wel meer dan de westkust. Tevens raad ik aan om in mei/juni te gaan ipv sept. Dit ivm regenseizoen, maakt weldegelijk verschil. Voor de rest een prima vakantie.
Gereisd met partner in september 2000

Oscar, 7-2-2008

Goed resorte met veel vermaak door animatieteam

en goede verbindingen met taxi's naar de stad.

Het is ruim van opzet met 3 zwembaden met

teras en ligbedden.

Veel bars met eet mogelijkheden bij de inclusief formule.

's avonds veel vermaak dmv cabaret en spelletjes.

veel te zien in de omgeving dmv excursies.

Gereisd met partner in juni 2007

Samantha, 4-3-2004

Heel erg goed middenklasse hotel met zeerrrr vriendelijk en behulpzaam personeel.Eten is goed en het eten in het a la carte restaurant aldaar, UITSTEKEND!!! Als je lekker wilt luieren en lekker wilt eten/drinken is dit een echte aanrader. Iedere avond worden er shows gegeven. Er heerst een echte mexicaanse sfeer en je hebt daar echt een vakantiegevoel. Overigens ook heel geschikt voor kinderen.
Gereisd anders in maart 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blue Bay Club Puerto Vallarta in Puerto Vallarta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blue Bay Club Puerto Vallarta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Blue Bay Club Puerto Vallarta scoort een 7.5 uit 10 op basis van 4 reviews.