Hotel Palladium Vallarta Resort & Spa *****

Hotel Palladium Vallarta Resort & Spa
Palladium Vallarta Resort & Spa

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Palladium Vallarta Resort & Spa bij:

1 review over Hotel Palladium Vallarta Resort & Spa in het Nederlands

L. van der Meij, 10-1-2006

Wij zijn in de kerstvakantie in dit hotel geweest. het hotel heeft een mooie tropische tuin en er is een kleine dierentuin aanwezig. het hotel en de kamers zien er verzorgd en schoon uit. Het personeel is erg aardig en de service is goed. Het eten is erg lekker en er zijn de hele dag snacks aanwezig.

Een paar minpuntjes: Het hotel ligt behoorlijk afgelegen. Er is wel een bus naar Puerto Vallarta. Wij hadden een auto gehuurd en zelfs dan doe je er nog ongeveer 45 minuten over om in het centrum te komen.

Er zijn wat rotsen in de zee en de zee is vrij wild. Vooral met jonge kinderen is dit niet echt lekker om het water in te gaan.

Wij hadden 's avonds niet altijd warm water op de kamer.

Gereisd anders in januari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palladium Vallarta Resort & Spa in Bahía Banderas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palladium Vallarta Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Palladium Vallarta Resort & Spa scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.