Hotel El Cano ****

Hotel El Cano
El Cano
8,4

11 reviews over Hotel El Cano in het Nederlands

Direct aan het strand met heerlijk uitzicht.

Conny, 11-8-2012

Mooi hotel met goed restaurant.Wel wat duur vergeleken met de rest maar dit ligt natuurlijk ook toeristischer.
Gereisd met vrienden in januari 2009

mooi hotel aan het strand

Esther, 6-3-2009

Goed gelegen hotel direct aan het strand, er is

geen boulevard, alle kamers zeezicht, ruime kamers, super clean. We zijn hier 1 nacht geweest

na een auto rondreis, maar een paar dagen was ook prima geweest, diverse restaurants in de omgeving. Lekker hotel om bij te komen.

Gereisd met partner in februari 2009

Prima Hotel

Bert Hindriks, 3-10-2008

We waren na een rondreis en hebebn hier 4 dagen verlengd. Prima hotel met erg mooie kamers met allemaal uitzicht op zee. Mooi zwembad en overal erg goede service. Ook leuke zitjes op het strand.

Acapulco zelf valt tegen. Bij de zee moet je rekening houden met de zeer forse golfslag en zuiging van het water.

Gereisd met partner in oktober 2008

Prachtig hotel!

Nicole, 29-7-2008

Een erg mooi hotel. Hotel ligt direct aan het strand. Het heeft een lekker zwembad! Het ontbijt is prima, je kunt kiezen uit a la carte of buffet. Personeel is vriendelijk en goede service. Twee keer per dag nieuwe handdoeken. Kamer is luxe en schoon en voldoet aan de wensen. Vanaf de 6e verdieping heb je een prachtig uitzicht op de baai en de pacific. In dit hotel kun je heerlijk bijkomen van je rondreis. Wij hebben verlengd met twee dagen!
Gereisd met vrienden in juli 2008

R. Wulffraat, 24-3-2008

direct aan strand, geen last van venters, bediening, ook op strand. wel veel gezeur om fooien (ze willen liever niet dat je op het kamernummer schrijft )
Gereisd met partner in november 2007

N.B. van Roden, 22-1-2008

Erg plezierig hotel met vriendelijk en hulpvaardig personeel.
Gereisd met vrienden in september 2007

reena, 9-11-2007

mooi hotel aan het strand.

heerlijk om hier na je rondreis lekker bij te komen.

ruime kamers, fantastisch uitzicht vanaf de 8ste verdieping.

ontbijt prima.

Gereisd met vrienden in november 2007

Fam. Mostert, 26-8-2007

Na een rondreis zijn we hier in augustus 2007 voor vier dagen gebleven. Het is een mooi hotel met een goede ligging, zowel voor strand als voor de restaurants e.d.

Kamers zijn ruim en van alle comfort voorzien.

Gereisd familie in augustus 2007

Jacqueline, 2-3-2007

Na een rondreis in november 2006 in dit hotel twee nachten gelogeerd. We hadden problemen tijden het douchen, aan het plafond vond watervorming plaats met een enorme verzakking van het plafond tot gevolg had. Echter binnen no time kregen we een nieuwe kamer, de koffers werden weer voor ons naar de nieuwe kamer gebracht supertop!! Mooi zwembad en een mooi uitzicht over de stad en spectaculair om te zien zijn de klifdivers.
Gereisd anders in maart 2007

Anneke, 26-1-2006

Wij waren hier in oktober 2005 ook na een rondreis. Het was hier prima vertoeven, heerlijk zwembad, prima kamers.

Tijdens ons verblijf was het erg rustig in het hotel, hierdoor was er geen ontbijtbuffet meer, alleen a la carte.

Ook wij vonden Acapulco behoorlijk tegenvallen, niet veel te beleven.

Gereisd anders in januari 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor El Cano bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel El Cano in Acapulco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel El Cano zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel El Cano scoort een 8.38 uit 10 op basis van 13 reviews.