6,5

Matig

2 reviews over Hotel Pousada Los Angele in het Nederlands

Esther, 14-6-2006

Wij vonden het een leuk hotel. Midden in het centrum, leuk authentiek. Kamers hadden geen raam naar buiten, maar daardoor was het juist lekker rustig. We werden heel vriendelijk geholpen door de schoonmaaksters. Onze was mog bij hun drogen. Tegenover het hotel zit een heel leuk tentje van een heel aardige man, waar je voor weinig geld, heel lekker kan eten (en drinken). Al met al een mooie plek om te verblijven!
    Gereisd anders in juni 2006

M & M, 28-2-2005

Van buiten zag het erg netjes uit, binnen onvriendelijke bediening die kennelijk verbaasd was dat er gasten wilden overnachten. Binnen wel netjes verzorgd alleen we wisten dat het koud kon zijn in San Cristobal...maar zo koud!! Kachel had welkom geweest. Hotel was minste op hele reis
    Gereisd anders in februari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pousada Los Angele in San Cristobal de Las Casas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pousada Los Angele zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pousada Los Angele scoort een 6.5 uit 10 op basis van 2 reviews.