Hotel Debliz Xpujil ***

6,4

9 reviews over Hotel Debliz Xpujil in het Nederlands

Eenvoudig hotel

wij9, 29-9-2011

Eenvoudig hotel waar we 1 nacht verbleven hebben tijdens een rondreis door Yucatan. S'ochtens wakker worden met het geluig van de jungle is heerlijk! Alles is schoon en eenvoudig. Ideaal hotel om een nachtje te verblijven tijdens een rondreis, langer zouden we niet aanraden.
Gereisd met partner in januari 2008

Hotel of Hell

P.Brekelmans, 9-11-2009

We hebben in veel hotels in Mexico overnacht, maar dit was ronduit de slechtste. We waren de enige gasten die nacht en er hing echt een sfeer van Hitchcock. Airco deed het met goed fatsoen niet en maakte veel kabaal. Geen warm water. En eten in de hotel, zou ik ook maar niet doen. Eind conclusie, niet hier verblijven. Blijf in Chetumal als je op rondreis bent en ga daarvandaan rechtstreeks door naar Palenque.
Gereisd met partner in november 2009

1 nacht is genoeg

TB, 23-2-2009

tijdens individuele rondreis met huurauto verbleven we 1 nacht in dit hotel. dit was meer dan genoeg. wij waren de enige gasten, wat ook wel weer lekker rustig was. we hadden als gevolg daarvan een privé-zwembad!

in het dorp is NIETS te doen, het is zelfs zo verlaten dat we niet in een restaurant durfden te eten (het eten zou zowaar bedorven hebben kunnen zijn).

's avonds viel door onweer de stroom uit, een hotelmedewerker kwam ons een grote lamp op batterijen brengen, dat was vriendelijk.

we hebben niet in het hotel gegeten, maar zijn 's ochtends vroeg weer weggereden.

Gereisd met partner in september 2008

Hotel leek meer een spookstad uit een film

San en Ron, 14-12-2008

Wij hebben hier vorige week tijdens onze rondreis willen slapen (dit zat in ons programma). Bij aankomst zag het hotel er zeer verlaten en bouwvallig uit.

We werden zeer onvriendelijk ontvangen en de sleutel werd bijna letterlijk naar ons toegesmeten. We waren de enige klanten op deze dag. Na wat ruïnes bezocht te hebben waren er nog geen gasten bijgekomen. De kamer was wel druk bezocht: door allemaal ongedierte! Het beddengoed en de handdoeken roken muf en leken al maanden er zo bij te liggen. Het restaurant was voor de helft een bouwval en de andere helft stonk enorm. Dit hotel was zelfs voor één nacht te ranzig voor woorden. Toen maar besloten naar hotel in de buurt te gaan (Chicanna Ecovillage). Dit is wel een aanrader en niet eens veel duurder.........

Gereisd met partner in december 2008

Prima hotel voor een nacht

Nathalie van 't Hul, 13-10-2008

In dit hotel 1 nacht geslapen, prima voor 1 nacht!

Eten zowel in de avond als in de ochtend beperkt, maar smaakte goed.

Alleen in de omgeving niks op loopafstand dus daarvoor moet je hier niet naartoe.

Gereisd met partner in september 2008

wiljan en ellen, 15-8-2007

Ook wij waren er 1 nacht tijdens rondreis, maar dan met een bus van 30 mensen. Het was bijzoner gewellig om samen in het zwembad te zwemmen, te basketballen en op de waranda nog even te kaarten. Dit gaf ons juist een beetje camping gevoel. Water hadden wij overigens ook niet, maar je kunt altijd nog een duik in het zwembad nemen.
Gereisd anders in augustus 2007

Bert, 10-4-2007

Prima hotel, vooral gezien de prijs. Soms bussen met Duitsers. Anders erg rustig hotel.

Ruime kamers, niet zo'n diep zwembad, maar tja, er is geen water in de omgeving.

Attent personeel!

Gereisd met partner in april 2007

Marit, 16-6-2006

Vorig jaar hebben we met een huurauto Yucatan verkent en hebben we o.a. in Debliz Xpujil overnacht. Dit was begin januari, we waren de enige gasten, een vreemde gewaarwording. Er zat ook niemand achter de receptie maar een soort concierge heeft ons de sleutel gegeven. Het ziet er van buiten allemaal een beetje 'verlopen' uit maar de kamer was ruim en schoon. Water hebben ze in Xpujil niet, dit wordt aangevoerd dus je moet er zuinig mee zijn.

Xpujil is verder een gehucht van niks: een paar hutten en een winkel (en geloof ik ook nog een benzinestation), dan heb je het wel gehad. In de buurt zijn wel de ruines van Becan, de moeite waard.

Gereisd anders in juni 2006

carola, 31-10-2005

Hotel ligt wat afgelegen maar beschikt over een groot zwembad. Kamer en badkamer is netjes. Wees er zuinig met water, dus ga in de avond douchen want het kan voorkomen dat er in de ochtend alleen heet water is.

Bedden zijn zeer ruim, tv heeft veel zenders. Hotel waar veel mensen voor 1 nacht zijn.

Restaurant is goed qua eten, helaas ziet het er niet heel gezellig uit.

Gereisd anders in oktober 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Debliz Xpujil in Campeche, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Debliz Xpujil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Debliz Xpujil scoort een 6.4 uit 10 op basis van 10 reviews.