Hotel America Centro **

Hotel America Centro
America Centro
7,2

18 reviews over Hotel America Centro in het Nederlands

Koloniaal hotel met mooi uitzicht op het centrum

Jadess, 13-8-2014

Verouderd hotel met echt mooi uitzicht op het centrum. Luxere kamer gekregen met kingsize bed.
Gereisd met partner in februari 2014

Sfeervol koloniaal hotel.

martin en feara, 8-4-2013

Hotel was moeilijk te vinden met onze huurauto.Bagage uit en inpakmogelijkheden was in drukke en smalle straat vrijwel onmogelijk.We werden hier niet echt bij geholpen door personeel aan de balie.Dat was niet toegestaan door leidinggevende werd ons verteld.Hotel America is een sfeervol koloniaal hotel in het centrum van Campeche.

De entree en de binnenplaats zijn prachtig maar iets van vergane glorie is wel te merken.

Dit heeft ook wel weer zijn charme.

Kamers zijn ruim,bedden,openslaande karakteristieke balkondeuren naar Frans balkon.

Helaas geen WIFI en koelkastje op de kamer.

In het hotel kan men geen biertje bestellen.

Ontbijt was goed maar personeel ongeïnteresseerd.

Mijn man en ik waren op rondreis met gehuurde auto en wij vonden 1 nacht voldoende.Campeche is wel erg leuk om een dag door heen te slenteren.Helaas geen strand maar wel een leuke boulevard aan de Mexicaanse Golf.

Gereisd met partner in maart 2013

Centraal gelegen in fraai koloniaal pand

Jeroen, 22-4-2012

Hotel América ligt op een steenworp van het centrale plein van Campeche in een fraai koloniaal pand. Vooral de kleine binnenplaats die wordt omringd door zuilengalerijen is een plaatje. Het is er goed toeven aan de ontbijttafeltjes op de binnenplaats en op de brede galerij van de 1e verdieping.

Onze kamer achter in het hotel ziet er keurig uit. De kamer is schoon en ruim met twee 2-persoonsbedden. Het is alleen wel wat een donker hol. Het enige raam in de kamer is al niet groot en de helft ervan wordt opgevuld door de airco. De badkamer is ruim en fris betegeld.

Gereisd met vrienden in maart 2012

Centraal gelegen

RS, 11-11-2011

Hotel zelf is sfeervol, maar de kamers zijn wat donker en hokkerig. Het bij de prijs inbegrepen ontbijt mag geen naam hebben, maar het is beter dan niets. De ligging is ideaal en je hebt alle hoogtepunten van de stad op loopafstand.
Gereisd met partner in januari 2009

Redelijk

marijepelle, 11-12-2010

Voor 1 nachtje is het een redelijk hotel. Kamers doen een beetje oud en stoffig aan, niet echt sfeervol. De patio binnen het hotel is wel sfeervol, daar wordt ook ontbijt geserveerd. Mag inderdaad geen naam hebben, papieren bordjes en bekertjes en toast uit een pakje. Maar ja, het ontbijt is bij de prijs inbegrepen en da's niet gebruikelijk in Mexico.
Gereisd met partner in november 2010

Leuk hotel midden in het centrum

Bianca, 15-4-2010

Hotel ligt op twee blokken afstand van het plein. Mooie kathedraal waar 's avonds muziek wordt gemaakt en gegeten wordt.

Hotel heeft geen lift en heb zelf geen bellboys gezien. Er is een tijdelijke parkeerplaats voor de deur om uit te laden. Daarna kun je gratis je auto kwijt bij hotel Del Mar, zo'n 2 à 3 blokken verderop.

Schone ruime kamers, fijne badkamer, airco. Hotel heeft bovendien een gezellige binnenplaats.

De zee is op loopafstand, maar er is geen strand.

Eten bij Marganzo is aardig.

Gereisd met partner in april 2010

Mooie ligging

Dennis, 9-1-2010

Ook wij zijn hier geweest tijdens een individuele rondreis. Het hotel ligt fantastisch midden in het leuke centrum van Campeche.

Het ontbijt mag geen naam hebben je kan beter onderweg wat halen en eerder weg gaan. Verder alles keurig geregeld in het hotel. Wanneer je je meld bij de receptie wordt je gewezen op een prive parkeerplaats van het hotel. Parkeren kan namelijk nogal een probleem zijn in de buurt.

Gereisd met partner in juni 2009

Voor 1 nacht oke, langer niet

defbeatz, 5-12-2009

Service was goed, Kamer was schoon, airco deed het niet goed, was incl ontbijt wat 1 droog geroosterd broodje was met hele slechte koffie en jus. (wij zijn ergens anders gaan ontbijten) het stadje zelf is gezellig.
Gereisd met partner in juni 2009

Kamers zonder daglicht...

Valesca, 6-10-2009

Locatie van het hotel is prima, middenin de drukte van de stad maar de kamers laten te wensen over... In die van ons zat geen raam dus het was er een muffe boel. De airo's zijn bevestigd in de muren naar de hal dus daar is het erg warm en lawaaierig. Er is ook een plafondwaaier aanwezig maar die laat de muffe lucht alleen maar circuleren. Wel hebben 2 persoonskamers 2 queensize bedden dus er is genoeg ruimte. Badkamer en douche waren klein maar schoon. Goed te doen voor 1 nachtje maar langer zou ik er niet willen blijven. Geen aanrader.
Gereisd met partner in september 2009

Prima hotel

Ingrid, 13-8-2009

Gelegen in 't historisch centrum. Schone kamers met airco en tv en leuk als je een klein balkonnetje hebt zoals wij hadden. Vriendelijk personeel. Ontbijt is bij de prijs inbegrepen, maar wel heel eenvoudig.
Gereisd met partner in april 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor America Centro bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel America Centro in Campeche, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel America Centro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel America Centro scoort een 7.17 uit 10 op basis van 18 reviews.