(Cruise)schip MD3

8,8

• Entertainment8,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor (Cruise)schip MD3 bij:

3 reviews over (Cruise)schip MD3 in het Nederlands

Super ouderwets maar reuze gezellige sfeer

Els de Rooij, 29-6-2010
    • Entertainment9

Wij waren met een groep collega,s en er is geen echte luxe maar wat hebben wij genoten.

In de avond met olie lampen rond de tafel en onze schipper die plaatjes draaide op de oude grammafoon.

We hadden windkracht 7 best zwaar maar in de avond mt zn allen eten.

En s,avonds in medemblik uit

De schipper en zn maatje deden gezellig mee.

En nu gaan wij weer.

gr vd meiden van Kinderdagverblijf kiddies

Gereisd met vrienden in september 2009

GEWELDIG!

Schaap, 16-9-2009
      • Entertainment8

Karakteristieke oude schuit waar het gebrek aan luxe geen gemis is. Met 8 vrienden hebben we de boot over het IJselmeer gezeild onder leiding van Henk Hortensius. Ook dit jaar was het weer super! Wij trakteren Henk op lekker eten en hij trakteert ons op zn verhalen en muziek. We zijn even terug in de tijd geweest en dat bevalt prima.
      Gereisd met vrienden in september 2009

onvergetelijke ervaring

Bart Defruyt, 25-3-2009

We hebben al 2 maal een blue cruise meegemaakt op deze boot. Het was telkens een fantastische ervaring in een prachtige omgeving. De kapitein en de gastvrouw zijn tevens de eigenaars van deze boot, dus heel erg toegewijd. De bemanning is supervriendelijk, het eten overheerlijk. Qua prijs-kwaliteit voor ons een echte aanrader. Wij boeken rechtstreeks met deze mensen,dus iets duurde,maar zo komen wij nooit voor onaangename verrassingen te staan. In september hebben we geboekt voor 2 weken en we zijn al aan het aftellen...
      Gereisd met partner in september 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor (Cruise)schip MD3 bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in (Cruise)schip MD3 in Enkhuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over (Cruise)schip MD3 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

(Cruise)schip MD3 scoort een 8.75 uit 10 op basis van 4 reviews.