Appartement Trochetia Villa

Trochetia Villa

2 reviews over Appartement Trochetia Villa in het Nederlands

Super prijs kwaliteit

Thomas, 19-8-2008

Wij huurden met twee personen een appartement in dit complex. Appartement was zeer schoon, ruim en veel faciliteiten (wasmachine, keuken, tv, airco etc). Het is enkele minuten lopen naar het strand. Bus is ook dichtbij en is erg goedkoop. Eigenaar is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Gezien de prijzen die de hotels aan het strand vragen, is dit zeker een aanrader. wij betaalden 35 euro per nacht.
Gereisd met partner in juli 2008

netty , 1-2-2008

We hadden een verdieping gehuurd in deze villa in het gezellige dorpje Pereybère. De étage was schoon, heel ruim (geschikt voor 6 personen) volledig ingericht (zelf wasmachine) en de eigenaar is niets teveel om het je naar de zin te maken. Prijs: ongeveer €30,- per appartement per nacht!!! Wel iets verder (maar wel op loopafstand) van het strand. AAnrader!!
Gereisd met partner in februari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Trochetia Villa in Péreybère, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Trochetia Villa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Trochetia Villa scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.