De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Riu Coral bij :

2 reviews over Hotel Riu Coral in het Nederlands

Goed hotel

Nathalie, 19-10-2015

In augustus twee weken in hotel Coral verbleven met mijn ouders. Het hotel is super! Niets op aan te merken en voldoet zeker aan alle Riu normen! De ligging is daarentegen een stuk minder gunstig. Het waait er onnoemelijk hard en wij hebben van de twee weken dat we er zijn geweest één week regen gehad. Door de wind en regen was het gevoelstemperatuur ontzettend koud. Rondom het hotel vrij weinig te doen (weinig winkeltjes etc) dus genoodzaakt telkens een taxi te pakken. Voor kitesurfers is dit een ideale plek. Wij waren in de veronderstelling wat wij gebruik mochten maken van de faciliteiten van alle drie de hotels, maar dat is helaas niet zo. Wij mochten geen gebruik maken van hotel Le Morne, zij wel van dat van ons. Verder is het hotel top! Prima eten, veel faciliteiten en het strand is super (als de zon schijnt en je niet gezandstraald wordt ;-))
    Gereisd familie in augustus 2015

Fijn hotel in mooie omgeving

Familie uit Nederland, 30-8-2015

Drie weken geweest in aug. met 2 kinderen onder de 10. Erg naar onze zin gehad qua surfen, suppen, excursies, eten en uitrusten. De locatie naast Le Morne Brabant is mooi en rustig. Vaak hadden we het zwembad voor ons zelf, net als de fitness. De twee hotels delen de voorzieningen. Veel gesport, ook goed om niet aan te komen door het lekkere en afwisselende eten, afwisselend creools, westers en indiaas. Personeel doet zijn best en mensen zijn vriendelijk. Fietsenverhuur gaat via een apart bedrijfje. Wegen zijn niet geschikt voor fietsende kinderen. Binnenland van het eiland de moeite waard qua natuur. Niet iedere dag zon en regelmatig een bui, maar een mooie locatie. Avond entertainment was aan ons niet echt besteed, maar overdag wel genoeg te doen voor kinderen. In de weekends veel Mauritianen, wat wij wel leuk vonden. Verder een goede mix qua nationaliteiten, nauwelijks Russen.
    Gereisd familie in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Coral in Le Morne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Coral zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Riu Coral scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.