Hotel Beachcomber Paradis Hotel & Golf Club *****

Hotel Beachcomber Paradis Hotel & Golf Club
Beachcomber Paradis Hotel & Golf Club
9,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Beachcomber Paradis Hotel & Golf Club bij:

6 reviews over Hotel Beachcomber Paradis Hotel & Golf Club in het Nederlands

super mooi hotel

Hans, 7-8-2011

Hotel Beachcomber Paradis Hotel & Golf is een zeer mooi hotel voor mensen die houden van een mooi park met allerlei soorten van sport. Van zeilen tot aan golfen.

In de directe omgeving weinig tot niets te doen voor de avond uurtjes. Kamers de Luxe niet geschrikt voor drie volwassen. Eten op half pensioen is goed wil je meer kwaliteit met echt Super goed eten 4 gangen dan ben je ongeveer per dag incl lunch een € 150.= kwijt

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

een top-vakantie !!

kris denys, 1-9-2009

We zijn eind aug 2009 naar le paradis geweest, één woord TOP !

We hadden een suite beach front, beneden, rechtstreekse toegang naar het strand, ideaal voor de kinderen.

Het eten in de restaurants is van zeer hoog niveau, alleen het buffet is minder, wel zeer goed maar moeilijk om een samenstelling te maken, er is zoveel dat je niet weet wat eerst genomen.

Bediening is top, iedereen helpt zoveel ze kunnen zonder opdringerig te zijn.

Ondanks een drukke bezetting van het hotel zijn we tot de avond op onze kamer kunnen blijven de dag van vertrek zonder meerprijs, zelf voorgesteld (nergens hebben we dit al meegemaakt). Het zijn soms kleine, attente dingetjes maar ze maken van dit hotel een waar PARADIJS, wij gaan zeker terug !

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Echt een Top hotel!!

Jan en Majola, 11-5-2009

Wij zijn op 5 mei 2009 getrouwd op het strand, bij Paradis hotel golf & spa, op Mauritius. Vanaf het begin tot het eind van onze vakantie hebben ze alles waargemaakt.De weddingcoordinator heeft alles goed uitgelegd en is al haar afspraken nagekomen. 2x per dag word je kamer gedaan. Het eten is erg goed. Voor kinderen is restaurant Le brabant, lopend buffet, erg fijn. Er is zeer veel keus, word ontzettend mooi gepresenteerd en is erg lekker. Het personeel is oprecht vriendelijk. Er is een kidsclub waar de kinderen zo naar toe kunnen als ze zin hebben. Je kan er waterskien, snorkelen, kanoen, waterfietsen, tripje regelen en met wilde dolfijnen zwemmen. We zijn er geweest met onze 2 dochters van 11 en 9 jaar en ons zoontje van 5 jaar. Ook zij hebben een super vakantie gehad. Ik heb lang zitten nadenken over een minpunt maar kan echt niks bedenken.Een vakantie om nooit te vergeten, in alle opzichten positief.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

Ricardo en Sandra, 29-7-2007

We zijn net terug van onze huwelijksreis. Ook in 2007 (na onderstaande beoordelingen in 2005 en 2006) is het hotel een droombestemming op alle fronten. Het personeel is oprecht maximaal gericht op de gasten waarbij het soms zelfs een beetje genant is om je in zoveel weelde te bevinden.
Gereisd met partner in juli 2007

Rodnet, 27-1-2006

Een woord: groots. Absolute topbestemming met topservice en fantastisch eten. Prachtige kamers, relaxte sfeer, betere huwelijksreisbestemming is niet denkbaar.
Gereisd anders in januari 2006

hilde, 21-12-2005

Dit hotel verdient méér dan 10/10 !

Alles is hier tot in de puntjes verzorgd. De maaltijden zijn van een gastronomische kwaliteit, de service is uitstekend. Er zijn heel wat sportmogelijkheden inbegrepen(waterskiën, windsurfen, snorkeltochten ...). Het enige minpuntje is misschien de bereikbaarheid, rond het hotel is er niets te beleven, dus je hebt meteen een taxi nodig, maar deze zijn dan weer niet duur. Je kunt ook gaan eten in het hotel Dinarobin, die naast Le Paradis ligt en die dezelfde kwaliteit heeft. Van hieruit kun je veel excursies maken, zowel op het land (per taxi) of op zee (prachtige eilanden). Ook de kamers zijn heel mooi, echt 5-sterren-niveau.

Goedkoop is het zeker niet, maar na de reis ben je dat vergeten als je ziet hoe goed het hotel wel is.

De volgende keer Mauritius wordt het gegarandeerd weer Le Paradis ...

Gereisd anders in december 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Beachcomber Paradis Hotel & Golf Club in Le Morne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Beachcomber Paradis Hotel & Golf Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Beachcomber Paradis Hotel & Golf Club scoort een 9.78 uit 10 op basis van 9 reviews.