Hotel Zilwa Attitude

Hotel Zilwa Attitude
Zilwa Attitude
8,6

10 reviews over Hotel Zilwa Attitude in het Nederlands

Keurig,verzorgd hotel ,prachtige plek.

E. van den Heerik, 16-8-2017

Keuze uit diverse restaurants, goed eten. Goede persoonlijke service. Vriendelijk personeel. Maak excursies met de reisorganisatie (Summertimes) of boek een taxi bij het hotel. Let op aangeboden excursies op het strand; niet iedereen is verzekerd.
Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastisch!

Mirjam Verbeek, 2-7-2017

In de afgelopen jaren hebben wij al in best wat All-in resorts gezeten met een hoge waardering, maar Zilwa Attitude slaat echt alles, in positieve zin! Van aankomst tot vertrek is werkelijk alles geregeld. Als NLér zijnde schaam je je zelfs bijna over de nederigheid van het personeel. Netjes, vriendelijk, servicegericht, soms een beetje té.

Houd er rekening mee dat er buiten het hotel niets te doen is. Niets te doen in de zin van dat er geen boulevard, winkeltjes of eettentjes zijn. Verder is het niet verlicht en daarom ook niet verstandig om 's avonds buiten de poort een wandeling te maken.

Gereisd met partner in juni 2017

Prachtig hotel met topservice

Vie, 29-6-2017

Fantastische vakantie gehad in dit tophotel. Super servicegericht personeel. Bijzondere kamers met een prachtig uitzicht op de azuurblauwe zee. Veel leuke activiteiten. Goede thema restaurants en een buffet restaurant met een gevarieerd en heerlijk aanbod. In de nabije omgeving van het hotel zijn weinig winkels/ bars e.d. Er is wel direct buiten het hotel een kleine buurtsuper en met een taxi ben je zo in een van de grotere plaatsen. Uitstapjes kun je in het hotel boeken maar ook prima regelen met de taxichauffeurs. Zij vertellen je veel over het eiland en blijven op je wachten bij de verschillende bezienswaardigheden. Een halve dag kost je ongeveer 50 euro.
Gereisd met partner in mei 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Zilwa Attitude bij:

Geweldige vakantie in een prachtomgeving!

m.driesenaar, 30-4-2017

In maart 2017 hebben we hier met ons drieen in een family room een geweldige vakantie gehad. De kamer (op de begane grond) was ruim genoeg, zeer smaakvol ingericht en werd elke dag schoongemaakt. Het hotel ligt op een prachtige locatie aan de kust. Wat opvalt is de servicegerichte instelling van het personeel, die je écht het gevoel geven dat je welkom bent. Je bouwt daar een leuke band mee op. Zonder de anderen tekort te willen doen, noemen we hier toch een paar namen van degenen die onze vakantie wat dat betreft een speciaal tintje hebben gegeven: Arvin (barmanager), Jeetun en Arnoud (bar), Asson (beachmanager), Dan Harry (F&B Supervisor), Kevin (bediening restaurant) en Rajesh (kok restaurant). Buffet in main restaurant is weliswaar uitgebreid, maar wij vonden niet alles even lekker. Overige restaurants zijn uitstekend, vooral Lor Disab. All-inclusive concept is aan te raden. Is gemakkelijk en er valt genoeg onder. Je kunt op de dag van vertrek nog gebruik maken van alle faciliteiten tot je daadwerkelijk het hotel verlaat (in ons geval rond 18.00 u). Excursies (2) hebben wij geboekt bij Big John. Een boottocht met BBQ en een dagtrip naar het zuiden. Vooral dat laatste was erg leuk om te doen, met name te danken aan de (privé)chauffeur Vic die je van alles laat zien en erg veel interessants vertelt over Mauritius. Een bezoek aan de Hindoestaanse tempels, bijvoorbeeld, vonden wij heel indrukwekkend. Hotel en locatie zijn zeker een aanrader! Oh ja, ook niet onbelangrijk: goede wifi zowel in het hotel, op de kamer als op het strand....
Gereisd met oudere kinderen in maart 2017

Geweldige locatie

J. Dupuy, 11-11-2016

Zeer gastvrij personeel, die echte (all-in) droomvakantie waarmaken.

We zullen echter nooit meer via reisbureau van touroperator boeken, daar zij (€ 400) goedkopere kamer leveren in plaats van speciale kamer aan het strand zoals bij boeking doorgesproken en betaald.

U raadt het al, het was een fout in de boeking en natuurlijk de schuld van de klant. Locatie is eigenlijk te goed voor de kwaliteit (lees alle reviews en ervaringen) van touroperator.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

Prachtig complex!

Joyce, 26-9-2016

Prachtig, modern en luxe complex in het rustige plaatsje Calodyne (op 15 autominuten van het toeristencentrum van Grand Bai).

Ruime, moderne en schone kamer met terras & badkamer. Het gehele complex is voorzien van prachtige decoratie in de sfeer van Mauritius met sfeervolle restaurants, terrasjes, bars en loungeruimten. De goed onderhouden tuin vol tropische planten en bloemen trekt mooie vogels aan. De strandjes zijn niet groot maar wel heerlijk en met uitzicht op de prachtige zee en eilanden verderop.

Het is prima ontspannen in de hangmatten op het strand of in één van de vier zwembaden.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Meerdere restaurants (buffet, Indiaas, Chinees, BBQ) beschikbaar binnen de HP & All In-concept met prima maaltijden en grote variatie.

Zeer zeker een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2016

Nooit meer

Raayman, 7-5-2016

Na een lange reis kwamen wij aan in een kamer, waarvan wij dachten, is dit een grap.

Het was muf, en op het toilet was het nog erger, dat leek wel kwa lucht een openbaar toilet.

Het plafond had zware lekkage gehad en was provisorisch gerepareerd.

Wij hadden hoge verwachtingen, maar die zijn niet uitgekomen.

Na dat wij dit de volgend ochtend aan de receptie hadden gemeld, werd er weinig mee gedaan.

Wij zaten in het boetiek gedeelte, dus mag je ook meer verwachten.

Het strand was ook droevig gesteld. De strandbedjes lieten te wensen over, en er werd ook niet

schoongemaakt op het strand.

Het ontbijtbuffet was zeker niet luxe, maar redelijk sober.

Het al la carte liet ook nog wel eens te wensen over, vaak kreeg je niet wat op de kaart stond.

Wij hadden een wow factor verwacht, maar het was een teleurstelling.

Wij hebben al veel landen gezien, en ook in veel verschillende hotels gezien, en weten heus wel wat goed en slecht is.

Het hotel verdiend voor ons zeker niet de beoordeling die gegeven wordt.

Gereisd met partner in maart 2016

Top

Lars, 12-3-2016

Zeer aangename en sfeervolle plek.

Verzorgd en cosy no nonsense luxe, zeer verzorgd en proper.

Mauritius zelf is zon, zee, natuur en rust!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

een prima resort

Bob, 17-1-2016

De locatie van het resort op het eiland is erg goed. Niet het massale van grand baie en flic en flac. In principe is alles aanwezig in het resort, maar een paar dagen met een auto het eiland verkennen is ook een aanrader. Het noordoosten en het zuiden vonden wij het mooist. Vriendelijk personeel, goed eten en genoeg te doen op het water. Verwacht alleen niet een te hoge standaard van dit alles. Het is geen sjieke bedoeling.
Gereisd met partner in december 2015

Pauline zwenne, 19-10-2015

Wij hebben het ontzettend naar onze zin gehad in Zilwa attitude . Een prachtig resort en een fantastische ligging. Vriendelijke mensen. Kamer ,waar wij sliepen keek op een mooi onderhouden tuin en de zee. Kamer was schoon . Lekker bed. Gratis kluisje. WiFi gratis op het hele resort. Wij hadden all inclusief , eten was heerlijk. Animatie was redelijk. Genoeg ligbedden op het strand en bij het zwembad. Aanrader een excursie van big John ,die loopt daar op het strand. Goed verzorgt. Wij zijn met de boot de oceaan opgeweest en hebben daar heel veel dolfijnen gezien! Geweldig! Verder hebben we een auto gehuurd voor drie dagen. Alleen ze rijden daar links,dus even wennen . Vooral op de rotonde.
Gereisd met partner in oktober 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Zilwa Attitude bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zilwa Attitude in Grand Gaube, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zilwa Attitude zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zilwa Attitude scoort een 8.59 uit 10 op basis van 11 reviews.