Hotel Lux* Grand Gaube

9,3

47 reviews over Hotel Lux* Grand Gaube in het Nederlands

In één woord, geweldig!

Marco en Bianca van 't Hof, 18-2-2013

Accomodatie is schitterend, kamers mooi en schoon, vriendelijk en attent personeel. Heerlijke koffie! Nota de dag voor je vertrek keurig gespecificeerd. Het is wel de moeite waard te bekijken HP t.o.v. All Inn. Komt u volgens ons voordeliger uit. Lunch of dineer zeker bij de pizzeria/beachhouse. De ligging is prachtig aan de baai. Duikschool prima, kleinschalig. Watersporten mogelijk en voldoende materiaal. Gaat u in de periode eind januari dan is het Noorden van het eiland het beste i.v.m. regentijd. Bijna geen regen gehad t.o.v. het Zuiden veel.Wij hebben een heerlijke, ontspannende vakantie hier gehad. Voor gezinnen met pubers is dit denk ik minder geschikt. Geen disco, wel goede kinderanimatie en muzikale entertainment voor 's avonds. Geen ongedierte. 2x p/d kamer schoonmaak. Prijs/kwaliteit eten: wel duurder maar kwaliteit uitstekend.
Gereisd met partner in januari 2013

Paradijs op aarde

Teeuwen, 17-6-2012

Hotel Grand Gaube en Mauritius is een droombestemming. Alles in dit hotel staat in t teken om de gast te verwennen. Personeel is uiterst vriedelijk, alles wordt voor je gedaan. Kamers zijn mooi, proper en ruim ingericht! prijs/kwaliteit is het absoluut waard. Je waant je vanaf t begin tot t einde in n paradijs!! Eten is lekker en gevarieerd. Echte aanrader! gaan er zeker terug komen.
Gereisd met partner in juni 2012

Meer van verwacht

angela, 14-5-2012

In tegenstelling tot veel verhalen, was onze ervaring niet zo fantastisch. Het was onze honeymoon en hierom verwacht dat we in de watten werden gelegd (zoals vele voor ons en waar je toch voor betaald). Dit was helaas niet zo. Daarbij was de kamer niet schoon (vreemde vlek in het bad, spinnenwebben in de kamer, douche discutabel), moest voor veel eten/drinken extra geld betaald worden (en het is al niet goedkoop) en was het personeel niet altijd even oplettend (wat voor frustratie zorgt). Na hierover een klacht ingediend te hebben, was het gelukkig stukken beter, maar jammer dat we ervoor moesten klagen.
Gereisd met partner in december 2011

Waanzinnig mooi

Samantha, 1-5-2012

Alles waarvan je maar kunt dromen hebben ze hier of regelen ze we voor je. Er liggen overal flesjes water koud, kokosnoten worden voor je open gemaakt bij het strand, onbeperkte room-service, heerlijke koffie bar, fantastisch eten! Het eten wordt geserveerd en gepresenteerd als een volwaardig michelin sterren restaurant. Personeel is ontzettend aardig en netjes. Ook kan je hier met de boot onbeperkt snorkelen, glazen boot varen, waterskieen, kanoën, wind surfen etc.
Gereisd met partner in april 2012

Paradijs op aarde

Carin, 28-12-2011

Voor onze huwelijksreis naar Mauritius geweest. Een plek die je maar 1 keer in je leven bezoekt. Wel ontzettend duur. Je moet zeker all-inclusive nemen, maar dan nog is niet alles inclusief. Mensen zijn super beleefd en vriendelijk. Rit naar het hotel was prachtig, we zijn zelf niet van het resort afgeweest. Zeker een aanrader als je van lekker eten en de zon houdt.
Gereisd met partner in augustus 2011

hemel op aarde

sandrawie, 13-11-2011

Nog nooit zo in de watten gelegd. Wij zaten hier all in en hier weten ze echt wat dat inhoud. Roomservice (bacardi,cola en ijs), soap service, geurbuiltje voor op je hoofdkussen, 2 excursies (bij verblijf van 10 nachten), waterskien, snorkel tochten, windsurfen, kajaken, massage, gezichts behandeling, alle carte restaurant en vast nog meer. Het zit allemaal bij de prijs in. Het is geen goedkoop hotel maar je kunt je portemonee echt thuis laten zo snel je binnen bent en all in geboekt hebt. Doe je geen all in loop je echt aardig leeg. Neem een suite deze zijn een stuk groter en hebben een jacuzzi en een groot balkon met ligbedjes en een bank en heerlijke stoelen. Ga er naar toe en geniet van dit hotel en laat je maar lekker verwennen.
Gereisd met partner in september 2011

Geweldig hotel, prachtig huwelijk gehad!

J&N, 21-9-2010

Wij zijn in juli 1 week in hotel Legends geweest, om te trouwen. Wat een geweldig mooie locatie, wat een rust straalt het hotel uit. Geen massa toerisme, heel veel rust en gezelligheid. Eten is prima, service is uitstekend.

Onze huwelijksceremonie was ronduit perfect. We hebben zelf gekozen om midden op de dag te trouwen op een ander punt dan gebruikelijk. Was allemaal geen probleem.

Ik vond het verschrikkelijk om weg te gaan... Maar daarna zijn we naar Hotel Paradis bij Le Morne op huwelijksreis geweest. Ook fantastisch, maar kon qua rust/verzorging niet tippen aan Legends...

Gereisd met partner in juli 2010

top vakantie

Hans Van Den Eynden, 20-8-2010

Zeer leuke aangename vakantie beleefd !

Zeker voor herhaling vatbaar

Het paradijs bestaat dus echt

Gereisd met partner in januari 2010

Beste van de vele hotels die we hebben meegemaakt

Take, 27-12-2009

We zijn hier getrouwd en hebben dus ook het all inclusive pakket gepakt.

Fantastisch personeel dat service tot een ongekend level tilt.

Eten was zeer afwisselend en kwam dichtbij een sterrenrestaurant..

Kamers netjes, Strand zuiver en schoon.

Je komt ogen en oren te kort om alles te doen wat mogelijk is.

Nog nooi zoiets meegemaakt, de zeep service, waarbij vanaf een dienblad zeep wordt geschraapt in een zijden doekje om te gebruiken in je jacuzi wordt door je eigen butler dagelijks langsgebracht..met champange en sushi hapjes..need i say more?

Gereisd met partner in juli 2007

Geweldig hotel!!!!

koen.van.der.velden, 12-11-2009

Wij zijn in September op huwelijksreis geweest naar Mauritius, Hotel Legends.

Wat een geweldig hotel, wij hadden een van de 3 Villa's en dit was gewoon hemels!! de service, vriendelijkheid, het eten, de ligging, de sfeer.....het is gewoon fantastisch!!! Soms was de graad van de service een beetje gênant, wij hadden bij de villa een eigen butler. Je kon het zo gek niet bedenken of hij regelde het voor je, voor het slapen gaan was hij altijd nog even in de buurt om te vragen of we nog iets wenste en welk geurtje we in het bed wilde...ongelofelijk..!! Was voor een goede nachtrust vertelde hij dan...hahaah.. geweldig...afgezien daarvan zijn de andere suites/kamers ook geweldig, we zijn een stel uit Wimbledon tegengekomen welke de junior suite hadden, ook fantastisch.

Verder is het hotel van alle gemakken voorzien, en de uitstraling en netheid, geweldig gewoon, super vriendelijk personeel en een absolute aanradwer voor iedereen.... wij gaan zeker nog eens terug.!!

Groeten Koen en Kim

Gereisd met partner in september 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Lux* Grand Gaube bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lux* Grand Gaube in Grand Gaube, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lux* Grand Gaube zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lux* Grand Gaube scoort een 9.33 uit 10 op basis van 47 reviews.