Hotel Ocean Villas

4 reviews over Hotel Ocean Villas in het Nederlands

Leuk boutiquehotel

Kim
4-12-2012

Ocean villas en Hotel ocean beach zijn hetzelfde hotel. Het een zijn hotelkamers, daarnaast liggen de villas. Er zijn veel franse gasten. Vooral het mannelijke personeel is hier aardig tegen, niet tegen ons, Nederlanders. De vrouwen zijn echter tegen alles en iedereen aardig. Hotel heeft grote, schone kamers. Mooie hoteltuin. Zwembad is niet diep maar prima. Er is een privestrand. Het centrum van Gran Baie ligt op ongeveer 3,5 km. Is te belopen maar haast voor het hotel stopt de bus. Ook kun je de hoteltaxi nemen. In de buurt zijn wat restaurants. La Therassa, Le Capitaine en Rivoli zijn bijzonder duur. Ieder wel een eigen prijsklasse. Het avondeten in het hotel was niet goed. Zelf niet gegeten maar hoorde dit van andere bezoekers. Ontbijt werd soms niet goed bijgevuld maar alles was wel vers. Middageten was prima. Voor het geld een erg leuk hotel.

Gereisd met partner in Thu Nov 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtig, als je maar contemporary zit!

dgrannetia
22-10-2012

Wij kwamen aan in een prachtige contemporary beach view room. Adembenemend uitzicht en de kamer prachtig, overal versierd met bloemen. Ook erg mooi verzonken buitenbad en buitendouche, naast het mooie privezwembad en de zee!! Kortom SUPER kamer! Maar wel gezien dat de overige (niet contemporary kamers) echt stukken minder zijn! Wij hadden halfpension. Het ontbijt was top! Eitjes en pannekoeken worden voor je neus gebakken. Avondeten was erg wisselend in kwaliteit. Er is ook een aardige (leuk geprijsde) lunchkaart. Snorkelen en waterskien 3 x per week is leuk, maar materiaal is niet al te best, waardoor bij ons 2 van de 3 keer niet doorging.

Gereisd met partner in september 2012

Net terug van een heerlijke vakantie! Wij hadden contemporary pool room. Je deelt samen met 8 andere kamers een zwembad die heerlijk uit de wind ligt en waar het heerlijk rustig is. Het strand zelf was ik niet weg van maar als je de bus neemt naar Trou aux biches heb je een heerlijk strand, voor 46 rps ben je er met z'n tweeen. Wij hadden aaln ontbijt, we spraken een duits stel die wel dine in en dine out hadden genomen en die waren er helemaal niet over te spreken. Elke avond is bijna wel entertainment, is het niet een slechte zanger dan wel bongbonga muziek, maar wie weet wil je dat juist wel. 3 keer in de week kun je gebruik maken van gratis snorkeltripje of waterskieen. Ontbijt is prima! Het internet daar is heel traag, neem je laptop mee als je gaat eten in Grand bay, bij bv cocoloko heb je gratis wifi.

Gereisd met partner in april 2010

Super hotel!!

Susan
13-7-2009

Ocean Villas is een kleinschalig hotel waarbij goede service vooop staat. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Kamer zijn netjesen het eten was erg goed! Iedere dag wat anders en altijd de keus tussen vis of vlees! Wij gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in mei 2009

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Autoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ocean Villas in Grand Baie, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ocean Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.