Hotel La Palmeraie ***

Hotel La Palmeraie
La Palmeraie
8,8

6 reviews over Hotel La Palmeraie in het Nederlands

zeer mooi plek super mooi

fam hijstek, 7-12-2009

is zeergoed hotel gast vrij en vriendelijk de mensen
Gereisd met partner in juli 2009

gewildig

Bert en Marry, 23-11-2008

Wij waren 16 dagen in juni 2008 in dit gezellige zeer schone hotel met een uitstekend verzorgde inrichting. Bijzonder vriendelijke en attent personeel. Goed eten, en geweldige kamers en mooi schoon zwembad en strand. Wij waren hier vanwege het huwelijk van onze zoon en het personeel leefde leuk met ons mee. Een mooi kleinschalig hotel, een verademing tussen alle grote hotels en zeer aan te bevelen. ca. 15 min. lopen naar het dorp bereikbaar via het strand.
Gereisd familie in juni 2008

Topper

Bert en Marry, 23-11-2008

Wij verbleven in juni 2008 17 dagen in La Palmeraie i.v.m. het huwelijk van onze zoon en schoondochter in Belle Mare. Het was een super locatie, niet te groot waardoor het enigszins familiair was met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Bijzonder vriendelijk en zeer attent personeel, zij leefden op een leuke manier met ons mee. De inrichting van het gehele hotel, incl. tuin, zwembad, bar etc. was goed verzorgd en schoon en gelegen aan een mooi strand. Er heerste een relaxte sfeer en zij probeerde je het altijd naar de zin te maken. Ca. 15 min. lopen naar het dorp via het strand. Tijdens ons verblijf waren er geen Nederlandse toeristen.
Gereisd met partner in november 2008

Prachtig kleinschalig hotel!!

Jorien, 27-10-2008

Heerlijke vakantie van 11 dagen hier doorgebracht. Dit hotel is kleinschaliger dan de omliggende resorts. Mensen komen hier echt voor de rust. Beetje lezen, zwemmen, zonnen en lekker eten. Je kunt ook dagelijks snorkelen, waterfietsen, zeilen etc. De excursie naar de andere kant van mauritius (tamarin Bay, zwemmen met dolfijnen en daarna zeilen op een grote catamaran was echt waanzinnig!!!).

Het hotel is mooi, schoon en netjes. Zonder auto kom je er eigenlijk niet uit (er zijn geen winkeltjes of barretjes op loopafstand, dus je bent wel echt aan het hotel gebonden). Wij hadden op de luchthaven al een auto gehuurd (39 euro per dag), maar hebben die ook weinig gebruikt. Het eten van het hotel is lekker, niet hoogstaand culinair, maar prima. Een glas wijn kost 5 euro. Verder moet je gewoon echt behoefte hebben aan rust en heerlijk wat quality-time samen. Kortom, een hele fijne, schone, relaxte plek voor een chille vakantie!!

Gereisd met partner in oktober 2008

Franky & Ioana, 3-3-2008

Hey , een prima hotel , goed eten en zeeeer vriendelijke mensen/personeel ! ! ! De uitstapjes zijn ook zeer mooi , vooral naar de uitgedoofde vulkaan . De minibar is wel naar de dure kant ( 3 euro voor een blikje cola ) . De lunch is betaalbaar ( tussen 9 en 15 euro voor een snack ) . Ik kan het jullie alleen maar aanraden om dit hotel eens op te zoeken ! ! !
Gereisd met partner in februari 2008

anouk, 2-1-2008

Wij zijn hier vorig jaar september geweest en het is echt een super hotel erg mooi, schoon en vriendelijk personeel!! Wij zijn 12 dagen geweest en 1 dag niet lekker gegeten voor de rest perfect. Het hotel ligt wel afgelegen je kan er echt relaxen maar je kan ´s vonds niet ergens heen gaan wat te drinken ja met de taxi en dan moet je een behoorlijk eind rijden, en de bar in het hotel sluit om 23;00u dat was het enige minpunt! Verder hebben wij echt een supervakantie gehad!! Iets om rekening mee te houden het hotel is wel prijzig, kan beter een stukje lopen om bepaalde dingen te halen.
Gereisd met partner in januari 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor La Palmeraie bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Palmeraie in Belle Mare, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Palmeraie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Palmeraie scoort een 8.83 uit 10 op basis van 6 reviews.