Hotel Tamassa Resort ****

8,2

7 reviews over Hotel Tamassa Resort in het Nederlands

schitterende omgeving telleurstellende service

Jan, 26-9-2016

prachtige locatie. mooie infrastructuur maar service en kwaliteit van eten ver beneden niveau van wat je mag verwachten. Kamers duidelijk al afgeleefd.
Gereisd met vrienden in september 2016

Een paradijs op aarde!

Marijke, 6-11-2014

Wij zijn net terug van onze huwelijksreis in Tamassa. In een woord: fantastisch!

Van bij het toekomen tot het vertrek een al vriendelijkheid en stralende glimlachen gezien. Je voelt je onmiddellijk welkom en thuis daar. Geen vraag is te veel, geen moeite te veel.

We hebben heerlijk gegeten en werden echt in de watten gelegd door het supervriendelijk personeel. De spa was super-de-luxe, de zwembaden proper en rustig, de kamers verzorgd en orde. 2x / dag werd de was opgehaald en bed opgedekt.

Buiten het resort is niet zoveel te doen. Maar het eiland zelf is niet zo groot, dus na n half uurtje met auto of bus ben je al op bestemming van de nodige uitstappen en activiteiten.

De catamarantocht was de moeite. De Walk with Lions een unieke en prachtige ervaring.

Wij gaan asap terug naar Tamassa!!!!

Gereisd met partner in oktober 2014

fantastische plaats. genieten van alle rust.

Tom, 26-10-2014

Wij zijn hier nu twee dagen op huwelijksreis en hebben nu reeds het gevoel dat dit een hotel uit de duizend is. Genieten van rust en mooi weer. Uitgezonderd enkele buien waarna alles na een half uurtje terug droog is. Zeer beleefd en gedienstig personeel M, zeker naar kinderen toe. ( welke wij deze keer eens niet bij hebben, wjj hebben er 7 😁 ). Ook geen hinder van een plaatselijk discotheekje. Prachthotel. Teveel voor woorden...
Gereisd met partner in oktober 2014

Niet helemaal tevreden

Renata, 5-10-2011

Helaas was het hotel niet zoals we verwacht hadden.

Ik heb dit hotel gekozen vanwege de kinderclub en de minidisco maar die was er helemaal niet. Er was wel een kinderclub maar die dames zaten rustig te wachten of er uberhaupt al wel een kind zou komen. Toen we kwamen voor de minidisco werd er een radio zender opgezocht.

Aan meerdere dingen lopen te ergeren. Voor alles wat je bestelde moest er getekend worden waardoor je wel afvroeg of het bij de all-inclusive hoorde.

Geen goede lunch buffeten. Geen bars bij andere zwembaden waardoor je niks kon drinken als je ging zwemmen. Geen kinderbuffeten 's avonds. Na 4 dagen waren die wel maar veel volwassenen pakten ervan. Als je een andere badhanddoek wilde moest je housekeeping bellen en je handdoek achterlaten op bed. (ondertussen kan je niet zwemmen) Bij bestellen drinken bij bar zat er een vliegje tijdens het inschenken in mijn glas. De barkeeper zag dat maar duwde een citroenschijfje er tegen aan. Pluspunt is de service in het restaurant!

Gereisd met jonge kinderen in september 2011

Geweldig designhotel!!!

Lilian, 28-2-2011

Echt een geweldig hotel met een zeer goede keuken.Vriendelijk personeel. Zeer gunstig gelegen om dagtrips te gaan doen,tip:met lokale gids.

Kamers zijn heel ruim.Zeer gezellig a la carte restaurant aan zee!

Gereisd met vrienden in februari 2011

Supermooi, modern hotel

Ilona, 12-1-2011

Wij hebben in oktober 2010 onze huwelijksreis doorgebracht in Hotel Tamassa. Het hotel bestaat uit verschillende gebouwtjes met hotelkamers. Alles ziet er supermooi uit en is modern ingericht (design). Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten in het buffetrestaurant is goed - elke avond is er een ander thema, en elke avond wordt er dus goed gevarieerd in het eten.

Omdat het onze huwelijksreis was kregen we nog allerlei extraatjes. Op onze hotelkamer werd een fles champagne en een fruitmand gebracht. Ik kreeg een pareo en mijn man kreeg een T-shirt en we werden uitgenodigd voor een speciaal honeymoon-diner in het à la carte restaurant aan het strand, dat speciaal voor ons was samengesteld.

De ligging van het hotel is goed, maar voor strandliefhebbers misschien toch minder geschikt. Er liggen veel rotsen langs en in het water waar je wel om heen kunt zwemmen, maar als je veel wilt zwemmen is het toch niet handig. Wij hebben er in ieder geval geen last van gehad.

Gereisd met partner in oktober 2010

aanrader

reisagent, 10-10-2008

eind augustus 2008 elf dagen in dit hotel verbleven. Alles heel netjes onderhouden, zeer vriendelijk en attent personeel (niet opdringerig), correcte keuken, à-la-carte restaurant aan het strand is echter behoorlijk duur, uitgebreide sportmogelijkheden, uitstekende kids- & teensclub monitoren, uitgebreide fitness. Aanrader is de begeleide mountainbike tour o.l.v. de sportmonitor (geen conditie vereist, wel stops aan heel mooie plekjes). Moderne, "lounge-style" kamers met alle comfort. Net en proper onderhouden. Ligging: rustig. Voor shopping of bezoeken is een taxi nemen noodzakelijk. Algemene beoordeling: superior 4*; ideaal voor gezinnen met kinderen. Aanrader voor wie er een rustvakantie neemt is de all inclusive formule (komt heel wat goedkoper uit dan half pension). Niet alle dranken zijn echter in de all in formule inbegrepen. Wifi in lobby & bar (niet in de kamers).
Gereisd familie in oktober 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Tamassa Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tamassa Resort in Bel Ombre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tamassa Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tamassa Resort scoort een 8.21 uit 10 op basis van 9 reviews.