Hotel TUI SENSIMAR Lagoon Mauritius ****

Hotel TUI SENSIMAR Lagoon Mauritius
TUI SENSIMAR Lagoon Mauritius
9,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor TUI SENSIMAR Lagoon Mauritius bij:

6 reviews over Hotel TUI SENSIMAR Lagoon Mauritius in het Nederlands

Mooi, maar wel heeeeel erg rustig.

Koert & Marianne, 14-9-2017

Mooi Resort. Fijne kamers. Aardig personeel. Maaaaaar, het entertainment is elke, maar dan ook elke dag hetzelfde. Ik bedoel in de avond. Zelfde bandje met kleine aanpassing per avond (zanger/zangeres en/of dansers). Op de dag zelf ook al geen vertier. Voelt als een rusthuis. Daarnaast is het eten goed, maar het aanbod is beperkt en er is in de wijde opstreek geen mogelijkheid om uit eten te gaan. De twee A la carte restaurants (waarvan er eentje waar je moet betalen) zijn ook redelijk basaal.
Gereisd met partner in september 2017

Fantastisch!!!

MOON, 25-8-2017

Wat een prachtig hotel. Hele mooie kamers, prachtig onderhouden tuin.

Geweldig personeel; vooral manager Kevin, niets was hem te veel.

Hij nodigde ons zelf uit voor een etentje. Ook Carine (receptie) en Frederique

(bar) waren altijd vriendelijk en behulpzaam.

Dit gold trouwens voor alle personeel.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Super mooi hotel

Hetty Olivier, 19-4-2017

In februari naar dit hotel geweest. In 1 woord geweldig!! Prachtige kamers heerlijk eten en super vriendelijk personeel. Alles goed onderhouden en alles schoon. Hier gaan we nog een keer terug. Een dikke 10 waard.
Gereisd met partner in februari 2017

paradijs op aarde!

Debbie, 28-2-2017

De temperatuur en de lucht vochtigheid zijn hoog op Mauritius. Zorg dus voor genoeg luchtige (avond) kleding. Temeer omdat voor de mannen een lange broek gewenst in het restaurant (diner).
Gereisd met partner in februari 2017

Serge, 18-5-2008

Tja... Op het eerste gezicht schitterend, maar veel kamers zijn verouderd en hebben schimmel. Daar wordt aan gewerkt. Echter... De laatste jaren richt dit hotel zich excusief op de Franse markt met een zeer uitgebried 'cleb med achtig' animatieprogramma wat niet anders beteketn dat je van 's ochtends 11 tot 's nachts 1 uur in de knallende housedreunen vertoeft. En dat is zonde, want het is een fijn resort meer een uitstekende keuken. Jammer dus dan die allesoverheersende muziek (op het strand, bij het zwembad, tijdens he eten, en vooral dwars door de muren van de kamers...) Niet doen dus. Afrader. Tenzij je van house houdt. Maar dan kun je net goed naar Salao of Koh Samui of Rotterdam. Om maar eens wat te noemen.
Gereisd familie in februari 2008

Piet van den Brink, 6-7-2006

We zijn in 2000 in Marina Resort geweest en ik moet zeggen dat het een geweldige ervaring was. Het was de reis meer dan waard. Mauritius is een prachtig eiland met een heerlijk klimaat. We zijn er eind januari geweest en het weer was uitstekend. 's morgens een beetje benauwd vanwege de regen die bijna iedere nacht viel. Het eten is echt goed. Ik heb de afgelopen jaren heel wat buffetten gezien maar er kon er niet een tippen aan de verskwaliteit van Marina. De bediening is uitstekend, de mensen zijn zeer vriendelijk (op het hele eiland trouwens). Door het missen van de aansluiting in Parijs op de heenvlucht hadden we vier uur vertraging. Geen probleem, de taxichauffeur blijft gewoon op je wachten en kan nog lachen ook. De kamer is mooi, netjes ingericht en met een terras met een prachtig uitzicht. Een aanrader is het Ile-aux-Cerfs een prachtig eilandje voor de kust dat je met de boot kunt bezoeken. We gaan er zeker nog eens naar toe.
Gereisd met partner in juli 2002

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel TUI SENSIMAR Lagoon Mauritius in Anse La Raie, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel TUI SENSIMAR Lagoon Mauritius zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel TUI SENSIMAR Lagoon Mauritius scoort een 9.4 uit 10 op basis van 6 reviews.