Bed and Breakfast Auberge Mabrouk

Auberge Mabrouk

1 review over Bed and Breakfast Auberge Mabrouk in het Nederlands

Echte aanrader!!!

Sanne, 25-10-2010

Ik heb afgelopen september een nacht doorgebracht bij familie Mabrouk! Bij aankomst in de avond een super ontvangst, erg gezellig met tapijten en kussens en heerlijk eten... wat kan je nog meer wensen na een lange dag rijden door de bergen! In de avond speelde de familie traditionele muziek... al met al de typische gastvrijheid in een prachtige omgeving.

Tevens de mogelijkheid om vanuit daar een aantal excursies te doen, helaas hadden wij daar geen tijd voor!

Dat alles voor een zeervriendelijke prijs, als je mij vraagt een echte aanrader!

Kamers en sanitair zijn schoon maar eenvoudig, mensen op zoek naar luxe zijn hier niet aan het juiste adres. Zoek je traditie, sfeer, gastvrijheid, lowbudget en heeerlijk eten ben je zeker op de juiste plaats bij fam. Mabrouk!

Gereisd met vrienden in september 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Auberge Mabrouk in Tineghir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Auberge Mabrouk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Auberge Mabrouk scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.