Hotel Kasabat Annour

Hotel Kasabat Annour
Kasabat Annour
9,5

1 review over Hotel Kasabat Annour in het Nederlands

Zeer idylisch, zeer verzorgd en fantastisch eten.

Tess, 3-12-2008

Helaas maar 1 overnachting gemaakt. Over alles waren we positief. De bediening attent en uiterst vriendelijk, de kamer met veel smaak ingericht, de omgeving van de oude muur, de tuin, de bloemen, de lantaarns, de kleden....heel aangenaam. Maar dan de klapper: het eten in de salon bij de open haard. Het eten werd bereid door een Berberse vrouw en we hebben zelden zo goed gegeten (en we zijn wel wat gewend). Haar groenten creme soep was ontzettend goed en haar tajine met schaap en vijgen, sloeg alles. Deze vrouw kookte de sterren van de hemel en zou in Parijs of Amsterdam goud geld kunnen verdienen. Alleen al voor haar, gaan wij zeker een keer terug.
Gereisd met partner in oktober 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kasabat Annour in Taroudant, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kasabat Annour zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kasabat Annour scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.