Hotel Solazur ***

Hotel Solazur
Solazur
7,3

7 reviews over Hotel Solazur in het Nederlands

ik weet niet wat ik zie!!

Karen, 27-6-2011

Hotel Solazur is gerenoveerd net nadat ik 2 weken in dit hotel heb gelogeerd

Het was toen een armoedige bedoening,maar het personeel deed zijn uiterste best om het iedereen naar de zin te maken. De kamers waren heel eenvoudig, 2 bedden, 1 lamp ( was kapot) een toilettafel met gebroken spiegel......in de gangg werd nieuwe vloerbedekking gelegd, de schilder liep in en uit, alles moest binnen 3 weken helemaal klaar zijn.....nu heb ik het resultaat gezien ( via een andere site) en weet niet wat ik zie...schitterend gewoon!!! het is niet te betalen om nog eens terug te gaan,maar wat zou ik graag met eigen ogen zien hoe geweldig dit hotel is opgeknapt!!!!!

Gereisd met vrienden in augustus 1988

ik ben er 2 keer op bezoek geweest.

p.h.v.nistelrooij., 6-10-2010

hotel solarzur is voor mij de kjlasse hotel van tanger.bijandere hotels heb ik ook overnacht in tanger maar de sfeer is net iets anders.
        Gereisd met vrienden in mei 1999

Mooi strandhotel aan de boulevard

Ineke , 7-5-2010

Het is enige tijd gelden dat wij in dit hotel vebleven. De kamers waren ruim en goed. Eten was ook prima. Aan de overkant van de boulevard had het hotel een strandtentje met stoelen. Aan de andere kant van het hotel was een terras met tuin waar je kon zitten. Leuke vakantie gehad.
        Gereisd met partner in januari 1977

patricia, 1-9-2007

hotel heeft een goede centrale ligging aan het strand. Entree en tuin met zwembad zien er goed uit. Kamers zijn oud maar functioneel. Veel geluidsoverlast s'avonds van uitgaanspubliek. Zwembad sluit tussen 13 en 15 uur
        Gereisd familie in augustus 2007

Aat, 19-9-2006

Was jaren geleden een mooi hotel. Helaas; door verschillende invloeden zakte het bezoek aan Tanger in.
        Gereisd alleenreizend in november 2004

jan van deursen, 7-7-2006

na een prachtige entréé, een obollig slecht onderhouden hotel.

Ruime kamer, goed ontbijt- en dinerbuffet.

Een zeepje, geen badgel of shampoo.

Een hotel van kras rondreis andalusie en maroc

Gereisd met vrienden in mei 2006

jan van deursen, 7-7-2006

Mooie entrée van een slecht onderhouden hotel.

Ruime kamer, wat obollig.

Goed ontbijt- en dinerbuffet

Een zeepje, geen badgel of shampoo.

Geen 3 sterren waardig.Een adres van Touroperator rondreis andalusië en maroc

Gereisd anders in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Solazur in Tangier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Solazur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Solazur scoort een 7.33 uit 10 op basis van 7 reviews.