Hotel Ibis Budget Tanger ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Ibis Budget Tanger bij:

3 reviews over Hotel Ibis Budget Tanger in het Nederlands

NOOIT MEER!!!

Ettalie, 20-8-2017

Slechtste en vieze hotel. Personeel niet vriendelijk. En liegen over Airco. Die werkte niet. Ze probeerden me blaasjes wijs te maken, terwijl dit mijn job is. Schimmel in douche. Kleinste kamers ooit!!!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

goed hotel

sam, 3-6-2011

vrij nieuw hotel,goed ontbijt,uitgebereid en kamers redelijk schoon. ligging is erg goed,vlakbij strand/boulevard en station.

minpunt: de bedden waren keihard,echt vreselijk! heb de volgende dag om extra dekbed gevraagd die ik op het matras kon leggen om iets zachter bed te creeeren.gelukkig kreeg ik dat extra dekbed ook!ik bedoel slapen is juist belangrijkste,de rest boeit me niet zo.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

Nooit meer

Hilde en Martin, 1-5-2011

zo een onvriendelijk volk. Was er met de ramadam. Nooit meer, konden s'avonds niet buitenkomen zelfs niet per taxi. Hotel niets te doen.
Gereisd alleenreizend in juli 1981

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Ibis Budget Tanger bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Budget Tanger in Tangier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Budget Tanger zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ibis Budget Tanger scoort een 2 uit 10 op basis van 4 reviews.