Hotel Salama ***

Salama

1 review over Hotel Salama in het Nederlands

Fijne plek middenin Tafraoute

Car, 16-1-2013

We hadden een erg fijne 3-persoons kamer in dit hotel. De kamer was schoon, prettig sanitair en een raam wat open kon. We reisde met een kleintje van 1,5 jaar en er was genoeg plek naast ons bed om zijn tentje op te zetten. De prijs kwaliteit klopt hier echt.

's Morgens kan je beneden ontbijten met uitzicht over het plein. Heerlijk wakker worden en kijken naar de dagelijkse bezigheden van de plaatselijke bevolking. De kinderen konden lekker rennen op het terras zonder dat iemand er last van had. Boven op het dak is een kijkje zeker de moeite waard. Je hebt uitzicht over Tafraoute en de bergen. Mooi, ook in de avond met de sterren. Er staan een paar stoeltjes.Oh voor mama's er hangt op het dak ook een waslijn, mocht je spullen willen drogen.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Salama in Tafraoute , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Salama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Salama scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.