Camping El Barco

El Barco

2 reviews over Camping El Barco in het Nederlands

Caping El Barco Fantastiche

Marian Zorn, 7-2-2010

Mijn beoordeling van de camping.

Ik ga er ieder jaar naar toe sidi is een rustig dorp en de camping is mooi.De Baas die jaren in nederland heeft gewoond blijft constant aan vernieuwingen werken om het de gasten zo veel mogelijk naar de zin te maken.De mensen zijn er zeer vriendelijk,Veel toeristen hebben de camping El Barco al bezocht.De ligging is van de camping is fantastiche ,een echte aan rader voor wie naar sidi ifni gaat.Ik zal er nog vele malen heen gaan.De baas is een hel aardige man waar U met alle wensen terecht kunt.Ikheb een heerlijke vacantie gehad en de camping is uitstekend.Marian

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2009

Jannie, 12-4-2007

Mooie verzorgde camping de eigenaar heeft jaren in Nederland gewoond en weet hoe het moet.De camping ligt aan de zee .
    Gereisd anders in april 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping El Barco in Sidi Ifni , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping El Barco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping El Barco scoort een 9 uit 10 op basis van 4 reviews.