Hotel Atlas Orient Oujda

Hotel Atlas Orient Oujda
Atlas Orient Oujda

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Atlas Orient Oujda bij:

1 review over Hotel Atlas Orient Oujda in het Nederlands

Goed voor een paar zakelijke overnachtingen

Erpee, 25-8-2014

Ik had een kamer geboekt met zicht op tuin+zwembad. Bij aankomst midden in de nacht kreeg ik van een saaie, ongeïnteresseerde receptionist een kamer met zicht op de stad en zelfs boven een nachtclub.

Ondanks de goede isolatie was lichtjes de irritante en dreunende (bas-)muziek te horen. "Het hotel is vol", zo gaf hij mij te kennen. De volgende dag heb ik mijn beklag gedaan en ben vervolgens uitstekend en snel persoonlijk door de hotelmanager geholpen; hij verruilde mijn kamer voor een andere: een suite ! En dat voor dezelfde prijs als de via een hotelsite geboekte kamer. Het eten (ontbijt, lunch en diner) was redelijk goed, hoewel bij lunch en diner wel aardig wat keus, maar niet altijd voorradig volgens obers. Ook de airco op zowel de kamer als de suite was stil en aangenaam. Verder goede Wifi-contact voor o.a. skypen met het thuisfront.

Minpunten: vaak harde, dreunende muziek bij het zwembad en tuin; en geen ned. tv-zender zoals BVN

Gereisd zakelijk in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Atlas Orient Oujda in Oujda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Atlas Orient Oujda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Atlas Orient Oujda scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.