Hotel Perle du Sud

6,8

10 reviews over Hotel Perle du Sud in het Nederlands

groot en daardoor onpersoonlijk

Erna, 27-1-2014

Een prima hotel, maar voor ons te groot en onpersoonlijk. Het hotel zag er netjes en verzorgd uit, dit gold ook voor de kamer. Het ontbijtbuffet was uitgebreid, maar in een enorme zaal. Het ligt aan een doorgaande weg in het centrum van Ouarzazate. Het personeel was behulpzaam, maar sprak geen Engels. Dat was lastig voor ons.
Gereisd met jonge kinderen in december 2013

Gedateerd hotel

Michel, 18-8-2011

Dit hotel heeft zijn beste tijd gehad. Het is gedateerd en dat is jammer. De kamer was ruim en schoon. Het zwembad is groot maar heeft een onderhoudsbeurt nodig. Eigenlijk heeft het hele hotel een onderhoudsbeurt nodig.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Hotel voor één nacht!

Jan en Christien, 6-2-2010

Leuk hotel met een goede service, vriendelijke bediening en groots ontbijtbuffet. De kamers zijn netjes en schoon, de balkons zijn erg klein. Minpunt de discotheek 's nachts, pluspunt: gratis internet.
Gereisd met partner in maart 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Perle du Sud bij:

Minste hotel van ons verblijf in Marokko

ML, 25-1-2010

Wij verbleven hier 1 nachtje tijdens ons verblijf in Marokko. De locatie is wellicht praktisch, maar wel erg druk, namelijk aan een doorgaande weg. Verder hadden we 's nachts last van de discotheek van het hotel. Het restaurant in het hotel vond ik erg ongezellig. Dit in tegenstelling tot de lounge en de bar! De service en de kamer waren verder wel goed en het hotel heeft een mooi zwembad.
Gereisd met partner in januari 2010

fijn hotel met goede service

Katinka, 1-1-2009

Wij vonden dit een fijn hotel; hadden geluk met een voordeelprijs. Goed ontbijtbuffet, voldoende keuze.

Nadeel inderdaad dat je iets hoorde van de disco, in onze kamer viel het nog wel mee, maar als je er dichter bij zit kan dat erg vervelend zijn.

Gereisd met partner in november 2008

om snel te vergeten

axel vijt, 2-11-2008

sfeerloos hotel en niet zo proper of onderhouden. Ligging is weel centraal.

De bar aan het zwembad is niet veel open en zwemaccomodatie ligt er niet netjes bij.Een adres om te vergeten.

Gereisd met partner in november 2008

naar Marokkaanse normen is dit ok

Ingrid, 28-8-2008

vriendelijk onthaal, nette kamers, niet al te nieuw maar in orde.

Goede keuken, ontbijtbuffet in orde en voldoende toespijs-keuze mogelijk.

Vriendelijke bediening

minpunt: bar sluit om 23.00 wat belet om gezellig met een groep een avond door te brengen. Alternatief is de nachtclub die om 00.00 opent...

Ligging tè ver van het centrum.

Gereisd met vrienden in augustus 2008

Sandra Verdonk, 1-6-2008

Tja, t' is maar net wat je gewend bent van hotel. Wij vonden het een mooi hotel, de ligging wat minder, maar het personeel was zo buitengewoon vriendelijk; dat maakt alles toch weer heel anders.

Absoluut minpunt is wel de discotheek onder het hotel; dat dreunt echt overal doorheen. Maar aan de andere kant, met de deur dicht en de airco aan, hoor je dat ook niet meer.

Gereisd met vrienden in mei 2008

Boudewijn, 24-12-2007

Het is idd zoals Jos aangeeft; matig hotel met niet veel slechte maar ook geen goede dingen.

We zijn er in Okt 2007 met 8 mensen geweest en een van ons was de kleren vergeten mee te nemen uit de kast. De receptie heeft wel veel gebeld en gemaild, maar de kleren bleven zoek. Veel mooier hotel vind je voorbij Ait ben Haddou aan de rivier bij de brug(naam vergeten) en uiterst vriendelijk personeel.

Gereisd met vrienden in oktober 2007

Jos, 26-9-2007

De kamers zien er netjes uit, hoewel de constructie van de douche te wensen overlaat (maar dat is wel vaker zo in Marokko). De service is echter niet zo geweldig. Er is bijvoorbeeld een zwembad met snackbar, maar deze is maar beperkt open. En het zwembad en de bijbehorende stoelen zijn slecht onderhouden. Ontbijt is in buffetvorm, maar niet bijzonder lekker.
Gereisd met partner in september 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Perle du Sud bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Perle du Sud in Ouarzazate, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Perle du Sud zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Perle du Sud scoort een 6.83 uit 10 op basis van 10 reviews.