7,2

Gereisd met vrienden in juli 2012

Heerlijke hotel!

hugo, 31-12-2011

Prima hotel!

De beste die we hebben gehad tijdens onze fly drive door zuid marokko.

Mooie ruime kamers, mooi zwembad, prima restaurant en prima locatie.

Aanrader!

Gereisd met partner in januari 2011

een plek waar je je thuis voelt

liliane benoot, 12-12-2010

super vriendelijk hotelpersoneel, niets was hun te veel gevraagd.
Gereisd met vrienden in november 2010

Fraai hotel, t.o. Kasbah

Bert, 14-9-2010

Mooi hotel, uitstekende kamers, prima bar, goed restaurant, uitstekend zwembad, gratis Wifi, ligging tegenover de Kasbah en de medina. Wat wil je nog meer?

Aanrader!

Gereisd met partner in september 2010

Redelijk goed

Paul, 29-9-2008

Tsja, niks bijzonders, maar wel gewoon degelijk. Werkende airco, werkende koelkasten en geen enkel probleem met service. Eten was iets eenvoudig, maar ze regelen wel iets als je iets wilt wat niet op het menu staat, wat wil je nog meer? Bij aankomst om middernacht stond er nog eten klaar.
Gereisd met partner in september 2008

Viel wat tegen

Marielle, 12-8-2008

Twee overnachtingen gehad tijdens de rondreis.Wij hadden geen toiletpapier.Geen handoeken.De afstandbediening van de airco misten we ook.Na dit 5x gemeld te hebben kwam er iemand langs.Bracht de ontbrekende spullen mee.Probeert de airco aan te zetten.....werkte niet.Het was daar bloedheet, dus airco kon je niet missen.Afijn we krijgen een andere kamer s'avonds om 23.00 nog.Een paar dagen later hebben we daar de tweede overnachting.Airco werkte gelukkig bij ons wel, bij sommige anderen niet.Deze keer hadden we wat kakkerlakken....en niet alleen wij.Onze buren ook.Die zijn s'nachts gaan verhuizen vanwege die beestjes.Het ontbijt was zeer sobertjes.En wat ook heel apart was dat het zwembadwater groen was!!!!

Hier zou ik dus nooit een weekje boeken.Twee dagen was al te veel

Gereisd met vrienden in augustus 2008

Manon Mol, 9-5-2008

Fijn hotel met een mooie ligging tegenover de kasbah Taourirt. Wandel vooral ook door de kleine straatjes tegenover het hotel. De service in het hotel is prima, wij waren niet blij met onze eerste kamer (qua ligging)en kregen zo een andere kamer. Het eten was niet bijzonder, de bediening erg aardig. Wij aten regelmatig in restaurant "Phoenix"(bij de fontein aan de hoofdweg de borden volgen, ongeveer 50 meter daarvandaan ligt het restaurant met Marokkaans en Italiaanse keuken). Prima eten en prachtig uitzicht. Wij hebben een fijne vakantie gehad in hotel Fint.
Gereisd met partner in mei 2008

Manon Mol, 9-5-2008

Hotel Fint ligt op een hele mooie locatie, tegenover de kasbah Taourirt. Behalve de kasbah zijn de kleine straatjes eromheen zeker de moeite waard om te bekijken. Onze kamer lag in eerste instantie achter in het hotel, dat vonden wij niet prettig. Zonder dat we hoefden uit te leggen waarom kregen we een andere kamer met mooi uitzicht. Het hotel heeft een prettige binnentuin met lekkere zithoekjes in de schaduw. Eten deden we vooral buiten het hotel, het eten in het hotel was niet bijzonder. Wel prettige bediening. Wij aten regelmatig in restaurant "Phoenix", marokkaanse en italiaanse keuken, erg lekker en het zit mooi op het dak van het restaurant (bij de fontein langs de hoofdweg de borden volgen, ligt zo'n 50 meter van deze kruising). Kortom, het is ons goed bevallen.
Gereisd met partner in mei 2008

A.G.van Wijngaarden, 25-11-2007

Een perfect hotel zowel qua uitstraling als het zicht op het zwembad en de binnentuin. Het enige (zeer) negatieve is het eten. Dit is werkelijk het slechtste wat wij in een week Marokko zijn tegen gekomen

Al heb je half pension Ga svp in dfe stad eten en het ontbijt moet je heel snel vergeten. Zonde van deze in feite beperkte smet op zo,n lokatie . Ga hier slapen en ga eten in Kenzi Azghor, want dsat heeft weer (te) kleine kamers

Gereisd anders in november 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Fint**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fint in Ouarzazate, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fint zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fint scoort een 7.18 uit 10 op basis van 10 reviews.