Beoordelingen Hotel Zaki****

6,7
Het weer

30  °C

31 oktober 2014

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
8 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Zaki****
Boulevard Al Massira, 65719, Meknes

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zaki**** in Meknes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zaki**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Zaki scoort een 8,9 uit 10, op basis van 8 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zaki**** in Meknes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zaki****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Zaki**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Marokko. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Marokko. Vergelijk Hotel Zaki**** met andere accommodaties in Meknes.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

8 beoordelingen over Zaki****

8 beoordelingen
6,7
8,0
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
Met partner, Juli 2011
"Hotel met prachtige foyer in Marokkaanse stijl"vertalen
Trudy en Jan Lamber...
8,0

18-07-2011 De entree van dit hotel is adembenemend, wat een sfeer! Alles in marmer met een schitterend koepelplafond. Ook de kamers waren prima, echter vonden wij het eten wat minder, niets bijzonders. Het restaurant past totaal niet in de ambiance van het hotel, koel en zakelijk. Tot onze schrik moesten we aan het zwembad (omgerekend) 14 euro betalen voor 2 kleine biertjes. Hotel ligt wel wat ver van het centrum van Meknes.

Met vrienden, Aug. 2010
"Prachtig hotel"vertalen
Omar
8,0

21-01-2011 Hotel Zaki in Meknes is de perfecte hotel voor je vakantie in Meknes.

Met een groep, Mei 2010
"Aanrader"vertalen
Filip en Mia
10,0

08-06-2010 dit hotel werd door ons aangedaan voor één nacht in een groepsreis. Prachtig hotel, goede service, lekker eten, ruime kamers, rustig gelegen. Eén minpuntje: aan het kleine zwembad is men blijkbaar nog iets bij aan het bouwen, wat misschien storend kan zijn als je er langer verblijft.

Met een groep, Nov. 2009
"Aanrader met Marokkaanse sfeer"vertalen
reizen_2
8,0

22-11-2009 In hotel Zaki kom je echt in Marokkaanse sfeer. Mooi zwembad, ruime kamers en vriendelijk personeel. Ook het eten is goed verzorgd.
Helaas geen lift, maar de koffers kunnen op de kamer bezorgd worden. Vraag een kamer op 1e of 2e verdieping als je slecht ter been bent. Kamers 3e verdieping hebben een groot zonneterras.

Met een groep, Mrt. 2009
"Goede verassing"vertalen

7,0

18-07-2009 wij kwamen in dit hotel als verassing,want die geboekt was door de reisorganisatie,die was volgeboekt,en wij vonden dit niet erg,de restautants waren beide goed,is een aanrader

Familie
ouidad kasri
10,0

23-02-2008 een perfect leuk en gezellig hotel met perfecte bediening mooi zwembad disco en nachtclub de restaurants zijn voortreffelijk zeker de moeite waard on nogeens heen te gaan

akim ouaziz

15-05-2006 het is een prachtige hoptel ik vaak geweest

martin
9,0

13-03-2006 Prachtig hotel, ligt wel aan een drukke weg. Entree is werkelijk schitterend. Alles is van marmer. Kamers zijn zeer ruim en mooi ingericht.Er is een buitenzwembad. De disco, waarvan je in de kamer niets van merkt is gezellig. Mooie bar. Restaurant werd tijdens ons bezoek verbouwd, daardoor eten in het Marokkaanse restaurant. Dat was niet vervelend want het is er mooi.Het is er goed verblijven.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel geef jij uit tijdens een bezoek aan een kerstmarkt?

Bent u de eigenaar?