Hotel Zaki ****

Hotel Zaki
Zaki

8 reviews over Hotel Zaki in het Nederlands

Hotel met prachtige foyer in Marokkaanse stijl

Trudy en Jan Lambert, 18-7-2011

De entree van dit hotel is adembenemend, wat een sfeer! Alles in marmer met een schitterend koepelplafond. Ook de kamers waren prima, echter vonden wij het eten wat minder, niets bijzonders. Het restaurant past totaal niet in de ambiance van het hotel, koel en zakelijk. Tot onze schrik moesten we aan het zwembad (omgerekend) 14 euro betalen voor 2 kleine biertjes. Hotel ligt wel wat ver van het centrum van Meknes.
Gereisd met partner in juli 2011

Prachtig hotel

Omar, 21-1-2011

Hotel Zaki in Meknes is de perfecte hotel voor je vakantie in Meknes.
Gereisd met vrienden in augustus 2010

aanrader

Filip en Mia, 8-6-2010

dit hotel werd door ons aangedaan voor één nacht in een groepsreis. Prachtig hotel, goede service, lekker eten, ruime kamers, rustig gelegen. Eén minpuntje: aan het kleine zwembad is men blijkbaar nog iets bij aan het bouwen, wat misschien storend kan zijn als je er langer verblijft.
Gereisd met vrienden in mei 2010

Aanrader met Marokkaanse sfeer

reizen_2, 22-11-2009

In hotel Zaki kom je echt in Marokkaanse sfeer. Mooi zwembad, ruime kamers en vriendelijk personeel. Ook het eten is goed verzorgd.

Helaas geen lift, maar de koffers kunnen op de kamer bezorgd worden. Vraag een kamer op 1e of 2e verdieping als je slecht ter been bent. Kamers 3e verdieping hebben een groot zonneterras.

Gereisd met vrienden in november 2009

goede verassing

18-7-2009

wij kwamen in dit hotel als verassing,want die geboekt was door de reisorganisatie,die was volgeboekt,en wij vonden dit niet erg,de restautants waren beide goed,is een aanrader
Gereisd met vrienden in maart 2009

ouidad kasri, 23-2-2008

een perfect leuk en gezellig hotel met perfecte bediening mooi zwembad disco en nachtclub de restaurants zijn voortreffelijk zeker de moeite waard on nogeens heen te gaan
Gereisd familie in februari 2008

akim ouaziz, 15-5-2006

het is een prachtige hoptel ik vaak geweest
Gereisd anders in mei 2006

martin, 13-3-2006

Prachtig hotel, ligt wel aan een drukke weg. Entree is werkelijk schitterend. Alles is van marmer. Kamers zijn zeer ruim en mooi ingericht.Er is een buitenzwembad. De disco, waarvan je in de kamer niets van merkt is gezellig. Mooie bar. Restaurant werd tijdens ons bezoek verbouwd, daardoor eten in het Marokkaanse restaurant. Dat was niet vervelend want het is er mooi.Het is er goed verblijven.
Gereisd anders in maart 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Zaki bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zaki in Meknes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zaki zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zaki scoort een 9 uit 10 op basis van 8 reviews.