Beoordelingen Meknes

20 december 2014

Meknes
24 beoordelingen
Beoordelingen Meknes

Ben je benieuwd wat anderen vonden van hun vakantie in Meknes. Check op deze pagina dan de beoordelingen van andere reizigers over Meknes. Ben je zelf op vakantie geweest naar Meknes? Vul dan direct ook jouw beoordeling in.
Meknes scoort een 7,9 uit 10, op basis van 24 beoordelingen
Je kunt hier beoordelingen vinden van 1 Appartement, 1 Camping, 13 Hotels, 5 Bed and Breakfasts, 1 Hostel en 1 Pension in Meknes. Op Zoover vind je bovendien 398 vakantiefoto's van Meknes. Je kunt 1 video van Meknes bekijken. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Meknes. Bekijk ook andere accommodaties in Marokko. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Marokko.
Even geduld a.u.b.

8,1
8,1
7,7
6,5
Toon score en beoordelingen van:
Met een groep, Juni 2014
"Meknes"vertalen
givago
7,0

16-08-2014 Meknes heeft enkele mooie poorten waaronder Bab el Khamis en Bab Mansour.Er is een waterbassin Dar el Ma en de vroegere graanschuren vab Moulay Ismail.Verder is er het mausoleum van Moulay Ismail.
Het bedevaartstadje Moulay Idriss en de archiologische site Volubilis liggen op een 20 tal km van Meknes

Met een groep, 2013
"Mooie plek"vertalen
Soukaina
8,0

22-12-2013 Ik heb genoten, vooral op de markt. Bab mansour is een mooie bezienswaardigheid. Daarbij is de sfeer harstikke gezellig iedereen is vriendelijk, en de mensen zijn gastvrij,

Juli 2013
"Fantastische plek"vertalen
Karim
5,0

11-01-2014 Zon, zwembaden, cultuur en uitgaan.

Met jonge kinderen, Mei 2013
"Stad met een paar schatten"vertalen
Car
10,0
8,0

06-05-2013 Vaak ben ik in deze stad geweest. Nooit langer dan een uur. Deze keer langer kunnen genieten. De stallen, het mausoleum en de medina kan ik aanraden. Maar ook de nieuwe stad, gewoon voor het contrast. Eten bij Mac Donalds heb ik voor het eerst gedaan, dat was cultuur opsnuiven. Het blad met eten werd naar mn tafel gebracht, zodat ik mn kleintje kon vast houden...Iemand anders stond voor ons op, alle tafels waren namelijk bezet. Het terras zat propvol. We werden op een lieve manier bekeken door iedereen.

Met vrienden, 2012
"Meknes"vertalen
bfk
6,0
7,0

18-11-2012 een prettige en mooie stad met veel te zien:romeinse opgravingen,archeologie en marokaanse architektuur.minder groot en druk vergeleken met fez

Met een groep, Nov. 2012
"Rondreis Koningssteden Mekness"vertalen
fr_woning
7,0

14-11-2012 -- 430 -- Een heel bijzondere reis . Ook vandaag vroeg op , de bus in en weldra kwam de eerste stop bij 'n stuwmeer , vervolgens naar de ruïne stad Valubilis . In Moutay Idris , de heilige stad hebben we met de groep koffie " Nasnas " gedronken . Veel ezeltjes paseerden ons , sommige met aan weerzijde manden met een schaap er in , die voor het slachtfeest werden geofferd . Na de lunch in Mekness , zijn we naar de overdekte markt gegaan , waar naast groente en fruit , levende kippen en konijnen werden verhandeld . Verder kon je nog een enkele kop van een geit of schaap kopen . Na een kort ritje waren we bij een moskee . Tot slot nog een zilverwinkel bezocht , die ook geborduurde tafelkleden verkocht , ze waren erg duur . Vervolgens naar het hotel voor het diner en overnachting . We waren goed moe , na deze drukke dag .

Met partner, Juli 2011
"Oude stad met fraaie bezienswaardigheden"vertalen
jl_trudy
7,0

24-07-2011 Meknes gaf een wat aparte en armoedige sfeer, mede door politieke protestakties in het centrum waardoor eea afgesloten was. De souk en tombe van Moulay Ismail waren de moeite waard, alsmede de imposante graanschuren van Heri es Souaini. De bevolking leek hier wat stugger dan andere plaatsen die we bezocht hebben.

Met een groep, Mei 2011
"Veel te zien."vertalen
R.v.S.
7,0

16-06-2011 Meknes de oude hoofdstad (1675 tot 1728) is voorzien van vele paleizen, poorten, stadsmuur, pakhuizen etc.
In 1755 werd de stad getroffen door en hevige aardbeving en raakte de stad in verval.
Begin 20e eeuw bliezen de fransen de stad door herbouw en restauratie weer nieuw leven in.
Er is veel te aanschouwen in Meknes.

Met jonge kinderen, 2010
"Authentieke cultuur"vertalen
zara
6,0
4,0
9,0

11-12-2011 geweldig als je met niet al te veel luxe kan leven.

Met een groep, Dec. 2010
"Bliksem bezoek"vertalen
jgbteg
7,0

01-01-2011 we hadden maar een korte stop in meknes. Als eerste hebben we het indrukwekkende graf bezocht. Op een groot plein met vele (halve zuilen). Daarna zijn we naar de imposante graanschuren gegaan. ook een indrukwekkende stad.

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?