Accommodaties Meknes

16° / 26°

3 september 2015

Meknes
26 beoordelingen
Wordt Meknes je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daarbij zeker helpen. Op deze pagina vindt je onder de tabbladen allerlei extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Meknes.
Even geduld a.u.b.

De beste prijzen en last minutes voor Meknes bij:

23 Accommodaties Marokko, Marokko, Meknes

Alleen accommodaties in Meknes worden getoond
Je hebt gekozen Land
Marokko
Regio
Marokko
Bestemming
Meknes
Straal:
Type accommodatie
Appartementen in Meknes (1)
Campings in Meknes (1)
Hotels in Meknes (14)
Bed and Breakfasts in Meknes (5)
Hostels in Meknes (1)
Aanbieders
Booking.com (13)
trivago (10)
Hotels.com (7)
Boek direct bij Zoover (4)
Expedia.nl (4)
Minimaal 1 (17)

9,8
5 beoordelingen
0,7 km tot centrum
Midden in medinaEen mini paleis in Meknes
1,2 km tot centrum
4 beoordelingen
Authentieke Riad centraal in MeknesWe hebben hier genoten
Goed hotel
8,5
2 beoordelingen
0,8 km tot centrum
Heerlijke rust plek midden in de drukke stad
8,9
8 beoordelingen
3,2 km tot centrum
Hotel met prachtige foyer in Marokkaanse stijlPrachtig hotel
8,4
4 beoordelingen
0,1 km tot centrum
Goed gelegenKnusse Riad
0,7 km tot centrum
Mooie kamer met een vreemde badkamer
1,2 km tot centrum
autentiek en vriendelijk personeel
7,4
10 beoordelingen
1,3 km tot centrum
Hotel tijdens rondreisPrachtig uitzicht op Meknes
7,2
0,8 km tot centrum
Arm ontbijt
 1 2

Meknes scoort een 8,0 uit 10, op basis van 26 beoordelingen
Wordt Meknes je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daar zeker bij helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Meknes. Zo vind je hier tips over hotels, appartementen en bed & breakfasts en allerlei bezienswaardigheden en attracties die je niet mag missen op deze vakantiebestemming. Mochten de tips je niet precies die informatie geven die je graag had gewild, dan kun ook een vraag stellen op ons vraag & antwoord forum. Het antwoord op jouw vraag zal niet door Zoover zelf gegeven worden, maar wij doen wel ons best om ervoor te zorgen dat andere reizigers jouw vraag beantwoorden. Je kunt natuurlijk ook een voorproefje nemen op jouw vakantiebestemming door de foto’s en video’s van andere reizigers te bekijken. Over het algemeen geven deze foto’s en video's een goed beeld van wat je kunt verwachten van Meknes. Mocht je meer behoefte hebben aan echte beoordelingen kijk dan even onder de tab beoordelingen en lees wat anderen van deze bestemming vonden. Onder de tab accommodaties vind je tevens een groot aanbod van hotels, appartementen, campings en andere accommodaties in Meknes. Vergeet niet de beoordelingen van deze accommodaties te lezen en wij zouden het zeer op prijs stellen als je bij terugkomst de bestemming, de accommodatie en wellicht ook door jou bezochte attracties, even zou willen beoordelen. Je kunt hier beoordelingen vinden van 1 Appartement, 1 Camping, 14 Hotels, 5 Bed and Breakfasts, 1 Hostel en 1 Pension in Meknes. Gebruik de filters aan de linkerkant om jouw ideale accommodatie te vinden. Op Zoover vind je bovendien 398 vakantiefoto's van Meknes. Je kunt 1 video van Meknes bekijken. Lees de 26 reviews beoordelingen van vakantiegangers die op vakantie zijn geweest in Meknes. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Meknes. Bekijk ook andere accommodaties in Marokko. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Marokko.