Hotel The Red House *****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor The Red House bij:

2 reviews over Hotel The Red House in het Nederlands

Heerlijk verblijf!!

Margret, 23-6-2014

Net terug van 3 nachten the Red House. Wat een mooi verblijf! We hadden een mooie schone kamer met 2 luxe badkamers (303). Stond fruit/chocolade en fles water bij aankomst. Heerlijk zwembad om tot rust te komen na een drukke dag,handdoeken krijg je daar. Personeel ook heel lief en behulpzaam (Nordin) niet is hun te veel. Heeft ons op de avond van aankomst een heerlijk restaurant om de hoek geadviseerd "The Lotus Club". Heerlijk eten en goede entertainment. Ook een heerlijke hamam werd ons aangeraden. Prive chauffeur vh hotel bracht en haalde ons zo ook van en naar het vliegveld.

Abdel de manager laatste dag pas gezien en ook erg vriendelijk.

Je bent zo in de drukke medina en zit toch in de moderne wijk. We mochten zelfs onze kamer behouden tot 16 uur. Al met al een top verblijf, alleen Marrakech nooit meer, maar dat is persoonlijk.

Gereisd met vrienden in juni 2014

Marion, 14-9-2005

Prachtig paleisje net buiten de muren van Marrakech. Werkelijk een sprookje uit 1001 nacht. De suites zijn prachtig, met hemelbed, ultamoderne breedbeeldtv en dvd, massagedouche, twee badkamers. Werkelijk top. Het restaurant staat genoteerd in de Gault Millau en het eten is er werkelijk overheerlijk, lekkere couscous en pastilla's. Het zwembad is erg mooi met een mooie tuin. We werden met muntthee ontvangen en op de kamer stond fruit en marokkaans gebak. In het laagseizoen (zomer) zijn de prijzen zeer interessant. Echt een aanrader als je iers aparts en luxueus voor een redelijke prijs wil.
Gereisd anders in september 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Red House in Marrakech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Red House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Red House scoort een 9.8 uit 10 op basis van 2 reviews.