Hotel Ryad Mogador Menara *****

6,3

4 reviews over Hotel Ryad Mogador Menara in het Nederlands

Goede ligging - slecht eten

Anita, 17-5-2009

Laaste week van april dit hotel bezocht. Prima weer.

Vrij centrale ligging - medina te voet bereikbaar. Eten in het hotel is allesbehalve: mager ontbijt - avondmaal: weinig variatie en alles is lauw en uitgedroogd.

Er liep voortdurend een kat in het restaurant. Hygiëne!!! Vloer in slaapkamer van hele week niet gepoetst, handdoeken helemaal versleten. Terras in geen weken gepoetst.

Mooi zwembad met voldoende ligstoelen.

Personeel aan receptie zou wat vriendelijker mogen zijn.

Qua service en kwaliteit eerder een 3*, in geen geval een 5*.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2009

prima hotel

HiLi, 29-3-2009

Goede ligging, schoon, mooi zwembad, ruime kamers (aanrader, vraag wel kamer aan de zwembadzijde) is veel rustiger! Ontbijt is prima, service is ontzettend traag en prijzen zijn duur! Beter even naar de overkant, cafe L'hivernage, lekker eten en niet duur.

Kortom AANRADER!

Gereisd met partner in maart 2009

Aloraaaa, 23-1-2008

Ik ben op 4 november in dit hotel geweest.

Het hotel lag vlakbij het centrum. ik denk 1,5 km, en het is echt een stadshotel. Een ideale plek om Marrakesj te ontdekken. Ik vond vooral het eten erg lekker (marokkaans) en een stuk beter dan de andere hotels die ik in Marokko heb gezien.

Ik raad het iedereen aan.

Gereisd met partner in november 2007

Vandewalle Pol, 9-1-2008

het hotel is zeer klassiek en niet onderhouden , het ontbijtbuffet en het avondeten stelt bijzonder weinig voor , alsook zijn de kamers zeker niet proper en zeker geen 5 sterren waard ( eerder 3 sterren ) alsook toen wij aanwezig waren was er een onderhoud aan het zwembad ( geen water ) en als je in het binnenzwembad wou , moest er 10 € betaald worden per persoon , toen zijn we maar bij vrienden in een ander hotel ( meridien ) geweest ( die wel aan te raden is ) , de spa in het hotel word afzonderlijk uitgebaad ( vandaar het betalen voor fitness en zwembad ) de massages stellen ook niet veel voor , veel olie en wat opervlakig insmeren .

Dus zeker geen aanrader, wij gaan nooit

meer terug.

Gereisd met partner in januari 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ryad Mogador Menara bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ryad Mogador Menara in Marrakech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ryad Mogador Menara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ryad Mogador Menara scoort een 6.25 uit 10 op basis van 4 reviews.