Beoordelingen Hotel RIU Tikida Palmeraie****

RIU Tikida Palmeraie****
64 beoordelingen
Beoordelingen Hotel RIU Tikida Palmeraie****
Route Fés, km 6, 1585, Marrakech

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel RIU Tikida Palmeraie**** in Marrakech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel RIU Tikida Palmeraie**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel RIU Tikida Palmeraie scoort een 8,9 uit 10, op basis van 64 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel RIU Tikida Palmeraie**** in Marrakech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel RIU Tikida Palmeraie****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel RIU Tikida Palmeraie**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 145 vakantiefoto's van Hotel RIU Tikida Palmeraie**** vinden. Je kunt 8 video's van Hotel RIU Tikida Palmeraie**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Marokko. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Marokko. Vergelijk Hotel RIU Tikida Palmeraie**** met andere accommodaties in Marrakech.
Even geduld a.u.b.

9,1
8,6
8,8
7,0
Toon score en beoordelingen van:
Apr. 2014
"Prachtige vakantie"vertalen
Marianne
7,0

14-4-2014 Dit hotel is fantastisch. De bedienig, receptie . Alleen jammer dat het buitenbad erg koud is.
Verder een prima hotel met prachtige tuinen en goed eten.

met partner, Dec. 2013
"Geweldig hotel"vertalen
mevr van den beemt
10,0

15-1-2014 hele vriendelijke mensen.zowel de obers als de kamermeisjes en de mensen aan de balie.
ik kan maar 1 minpunt bedenken en dat is dat het zwembad ijskoud is. maar er is ook een verwarmd binnenbad.
de kamers zijn prima.het eten uitstekend en van goede kwaliteit.dit was voor ons het tweede bezoek aan dit hotel.en zeker niet de laatste.prachtige tuin met vijvers.er is een spacentrum aanwezig.als u de mensen met
respect behandeld krijgt u recpect terug.
die mensen doen ook maar hun werk,net zoals u en ik.dagelijks rijdt er op gezette tijden een gratis shuttlebus naar marrakech.liefst een dag van te voren bespreken bij de receptie.om teleurstelling te voorkomen.
wanr er wordt heel veel gebruik van gemaakt.
de kamers zijn niet hoger dan 2 verdiepingen.
als u gaat heel veel plezier

met jonge kinderen, Okt. 2013
"Vier heerlijke dagen Marrakech"vertalen
Hein
8,0

19-10-2013 Prima hotel, een kwartier rijden van het centrum van Marrakech. Een gratis shuttle bus rijdt regelmatig heen & terug. De faciliteiten van het hotel zijn zeker voor een 4 sterren hotel goed. Hetzelfde geldt voor de restaurants/bars, diner en ontbijt.

Onze kamer was prima, niet bijzonder. Helaas hadden wij een waardeloze douche, dat was wel een domper.

Wat voor ons echt het verschil maakte was de service van het personeel. Ons dochtertje van 1,5 jaar werd de tweede avond van ons verblijf erg ziek. Het personeel heeft daar zeer adequaat op gereageerd. De manager van het hotel heeft er persoonlijk voor gezorgd dat er snel een dokter was en een andere medewerker heeft snel de benodigde medicijnen opgehaald. Hulde!

Overigens is ons dochtertje snel weer opgeknapt en ze heeft een heerlijke tijd gehad in dit prima RIU-hotel.

met vrienden, Sept. 2013
"Prachtig Hotel net buiten Marrakech"vertalen
Jos Peters
9,0

3-10-2013 schitterend hotel. Mooie entree en lobby waar je heerlijk kunt relaxen of wat kunt drinken. Kamers zijn ruim en verzorgd. Groot verzorgd zwembad in schitterende hoteltuin. Goed en verzorgd eten, restaurants zien er schoon en netjes uit, Heel goed eten Tikida Palmeraie is een superplek in Marrakech.
Uitstapjes naar marrakech vooral de nacht tour is een belevenis,dit kan met koets en paard.
het magische plein Jamaa El Fna is overdag en savonds prachtig een echte belevenis.
En niet te vergeten het uitstapje naar het altlas gebergte.
Een prachtige vakantie gehad samen met Gertie Jaj Josè en Jos uit schinveld

met partner, Sept. 2013
"Een goed verzorgd hotel"vertalen
annie en jan
8,0

19-9-2013 vriendelijk personeel, heel gevarieerd eten, er wordt goed gepoetst ,kamers mooi groot.

met partner, Juni 2013
"Mooi verzorg en ruim resort."vertalen
Steffannijmeijer
8,0

22-7-2013 Riu Tikida Palmeraie is een schitterend resort. Mooie entree en lobby waar je heerlijk kunt relaxen of wat kunt drinken. Kamers zijn ruim en verzorgd. Groot verzorgd zwembad in schitterende hoteltuin. Bedjes zijn al vroeg bezet, maar da probleem kennen we overal:) Goed en verzorgd eten, restaurants zien er schoon en netjes uit, al is de variatie ver te zoeken wat eten betreft. Tikida Palmeraie is een superplek in Marrakech

alleenreizend, Feb. 2013
"Niets byzonders"vertalen
hans rienks
7,0

26-2-2013 dit is een mooi hotel ver buiten marrakech, maar service is geen riu naam waardig. bij aankomst bij kamer blijkt deze nog bewoond te zijn!
let op dat riu accepteert dat er een derde hands bankautomaat staat, om riu klanten te pesten: de automaat slikt de pinpas in, "gebeurt regelmatig", en dan maar wachten op de bankservice na 36 uren !!

met jonge kinderen, Feb. 2013
"Heerlijk hotel. lekker relaxt."vertalen
Bart
8,0

14-2-2013 Een mooi en heerlijk hotel. Ziet er zeer verzorgd uit. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en totaal niet opdringerig. Er wordt, in tegenstelling tot andere hotels, niet gebedeld om fooi. Door de lage nachtelijke temperaturen is het zwemwater in februari nog wel koud maar er is ook een binnenbad. Eten is gevarieerd en goed. Het is een buffet dat goed georganiseerd is. Ook zijn er een Italiaans en Marokkaans specialiteitenrestaurants. Er gaat een gratis busje heen en weer naar het centrum.

met partner, 2013
"Overgewaardeerd…"vertalen
Gerrit
7,0

2-2-2013 Naar onze mening wordt dit hotel overgewaardeerd. Er is zo goed als geen service(bediening) op een paar uitzonderingen na moet je zelf alles halen, alle restaurants zijn in buffetvorm en de meeste drankjes moet je ook zelf bij de bar halen. Het hotel is meer een soort enorm groot park; van receptie naar onze kamer was circa 6 minuten lopen! De restaurants waren enorme grote ruimtes en maakten het geheel lawaaiig en druk. Eten was oké, maar eentonig. Vonden het vreemd dat het Marokkaanse restaurant tijdens ons verblijf regelmatig dicht was. Het hotel is oké, maar de 8.7 die hij nu gemiddeld staat, nee! Een 7 ‘ruim voldoende’ is onze mening.

met jonge kinderen, Nov. 2012
"Geweldig"vertalen
familie
10,0

30-11-2012 We zijn met de gehele familie in dit resort geweest en het is echt een aanrader. Er is voor iedereen wat te doen, het personeel is heel erg vriendelijk en de resort is mooi en veelzijdig. De gratis bus zet je af in hartje Marrakesh en haalt je ook weer op. Daarnaast is het eten geweldig en de kamers super schoon en netjes.
Als we dan toch een minpuntje moeten noemen is dat het douchegordijntje en het erg koude water van het buitenzwembad.

1 2 3 4 5 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?