Beoordelingen Hotel Riu Tikida Garden****

Riu Tikida Garden****
53 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Riu Tikida Garden****
Circuit de la Palmeraie - BP 1585, 40007, Marrakech

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Tikida Garden**** in Marrakech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Tikida Garden**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Riu Tikida Garden scoort een 8,4 uit 10, op basis van 53 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Tikida Garden**** in Marrakech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Tikida Garden****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Riu Tikida Garden**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 51 vakantiefoto's van Hotel Riu Tikida Garden**** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Riu Tikida Garden**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Marokko. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Marokko. Vergelijk Hotel Riu Tikida Garden**** met andere accommodaties in Marrakech.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 volgende

44 beoordelingen over Riu Tikida Garden****

53 beoordelingen
8,2
7,7
6,9
Toon score en beoordelingen van:
Met vrienden, Nov. 2014
"Heerlijk rustig hotel in het hectische Marrakech"vertalen
Nicole
7,0

09-11-2014 Laagbouw, fijne kamers rondom zwembad, heerlijke palmentuin, rust.....animatie aanwezig maar niet op de voorgrond. Veel Engelsen en Fransen. Zoals bijna overal in et Zuiden ook hier handdoekje leggen...jammer! Cocktails; soms net wel, meestal ECHT niet...ga voor buitenlands gedestilleerd....wijn is prima. Lunch in cafetaria goed, ambiance minder. Restaurant voor diner; vooral 'buiten' erg gezellig. Marrokkaans restaurant is geen extra . Al het personeel loopt werkelijk waar het vuur uit hun sloffen voor je! Gewoon doen!

Met partner, Okt. 2014
"Voor herhaling vatbaar"vertalen
floren
10,0

09-11-2014 Het hotel is echt aan te raden ,vooral aan 50+ die van rust houden, ook aan de mensen die liever geen Russen willen.Kinderen heb ik er maar 2 gezien.Het is er rustig. Buiten het hotel zijn veel verkopers met groente en zowat vanalles. Het busje van het hotel gaat een paar keren per dag tot aan het 16 november plein en het is gratis. Van daaruit kan je alle kanten op, voor 1 euro brengen ze je naar het bekende plein djema el fna.ook daar rond zijn er honderden winkels . Er zijn mooie tuinen ook die van Yves Saint Laurent.Marrakech is heel proper en de natuur is goed onderhouden.

Met partner, Okt. 2013
"Onvolwassen"vertalen
marieke
3,0

03-11-2013 We zijn er twee weken geweest , , hebben maar 3 maal gezwommen omdat het water zo koud was. Ga als volwassen mensen wat drinken na het diner moet je om 24.00 uur naar de kamer want het licht en muziek gaat uit?????? W hebben vakantie en maak zelf uit wanneer we gaan slapen.Beetje kinderachtigddit.En dan de ergenis van een zwembad met allemaal gereserveerde ligbedden, niet normaal hier en management doet er niets aan.Nee voor een Riu geen goede reclame.

Met vrienden, Sept. 2013
"Ben niet zo tevreden"vertalen
broeckaert annie
6,0
6,0
4,0

30-09-2013 Positief : nette kamers, vriendelijk personeel
Negatief : als je couscous eet is het te doen, je kan ook nog pizza en frieten eten, dus honger ga je niet hebben, maar algemeen vind ik eten onder de middelmaat, bovendien zijn de tafels aan de snackbar, buiten niet netjes !

Met partner, Mrt. 2013
"Mooi gemoedelijk hotel, een oase van rust"vertalen
mhooijdonk
9,0

20-03-2013 Van het weekend teruggekomen vanuit Marrakech en wat hebben we het heerlijk gehad! Hotel ligt midden tussen de sinaasappel- en palmbomen en is mooi, gezellig, gemoedelijk en de kamer (gebouw Menzeh) was TOP! Buiten het hotel kun je niet echt heen om lekker te wandelen, het ligt in een arme wijk. Personeel super vriendelijk van manager tot de schoonmaak. Op mijn verjaardag in het zonnetje gezet door de obers en een fles champagne ontvangen. Het eten is zeer goed van kwaliteit alleen wat minder variatie (veel kip en kalkoen), de drankjes ook goed (met of zonder alcohol, rode wijn erg lekker!). We hebben heerlijk genoten van de zon en de rust, ondanks dat het hotel voor min. 80% vol zat (veel Britten en Fransen). Zeker voor herhaling vatbaar!

Met partner, Mrt. 2013
"'n aanrader, top service, -eten en prachtige tuin"vertalen
Hans
9,0

12-04-2013 Wij zijn er 9 dagen geweest en direct viel ons de topservice van het personeel op en de vriendelijke Hotelmanager Pablo. Het eten en de keuze hierin was overweldigend en voor ieder wat wils. Ieder dag kan je wat anders eten. En wil je echt Marokkaans eten reserveer dan in het restaurant van 1001 nacht ...... TOP. Wij verbleven o.b.v. All inclusive. Het shuttlebusje van het hotel brengt je gratis naar de binnenstad.

Met vrienden, Feb. 2013
"Leuk hotel!"vertalen
Milou
4,0
8,0

03-08-2013 Ik zag dat ik nog geen reactie had achtergelaten, terwijl we in februari al zijn geweest (een vriendin en ik).

Een prima hotel, bestaande uit verschillende gebouwen. De kamers zijn ruim en zien er netjes uit, evenals de rest van het hotel. Verschillende bars en toetertijd ook wel enthousiast personeel! Wanneer je het hotel verlaat lijk je helaas wel in een achterbuurt te komen, waardoor het wel verstandig is om gericht ergens heen te gaan.

Er zijn 2 restaurants, waarvan één buffet. Het eten was erg naar wens. Ik ben vegetarisch en de kok heeft hier na een vraag van mij de rest van de week met het aanbod rekening gehouden. Wat ik wel vervelend vond was dat er tig personeelsleden klaar stonden om je naar je tafel te brengen. Bij een leeg glas water komen ze je glas bij vullen, de rest kon je zelf pakken.

Animatie was voldoende, wel wat opdringerig. Daarnaast waren wij niet echt te spreken over de shows en hadden wij dit al gauw gezien. Het Arabisch leren was wel héél grappig!

Met partner, Dec. 2012
"Meer verwacht van een riu hotel"vertalen
Erwin
7,0

19-01-2013 Marakech is goed voor één keer,je moet het eens gezien hebben maar dan stopt het,vooral voor de agresieve verkoopstechnieken waar ik helemaal niet mee gediend ben. Voor alles proberen ze geld uit uw zakken te halen,niet leuk. Zeker een aanrader voor altijd een al-in te boeken hier want anders zijt ge goed gezien,in de directe omgeving heb je een (winkel)sloppenwijk,buiten het hotel eten is echt geen aanrader.Het hotel zelf is niet beter en ook niet slechter dan wat je kan verwachten van een 4 sterren al-in.

Met partner, Feb. 2012
"Prima hotel"vertalen
sohveld
8,0

18-02-2012 all inclusive formule. shuttle bus naar centrum. vandaar taxi naar Medina nemen. onderweg van hotel naar centrum vragen of hij stopt bij Majorelle.
van daaruit lopen naar Medina mogelijk.

Met partner, 2011
"Goed hotel"vertalen
apietesen27@hotmail...
10,0

21-08-2011 Wij zijn hier een week geweest. Personel is echt vriendelijk. dit maak je in spanje of turkije niet mee. Hotel is al wel wat ouder maar alles is schoon en heel. het eten is geweldig ossenhaas verse kip alles lekker mals. wordt gebakken waar je bij staat ook de vis is erg lekker. hotel kamer is lekker groot. all inj formule is goed drinken tot 12 uur en er is heel de dag lekker eten. verse pizza's enzo. Het spa gedeelte vond ik minder. in augustus is het wel erg warm in marrakech.

1 2 3 4 5 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welke Europese stad ga jij het liefst kerstshoppen?

Bent u de eigenaar?