Hotel Riad Vert

Riad Vert

2 reviews over Hotel Riad Vert in het Nederlands

zeer gemengde gevoelens

Monique, 28-4-2009

21-04-2009.Franse eigenaren zijn aardig. De marokkaanse die de zaak voor hun beheerd heeft ons financieel belazerd.Ze lijkt aardig,maar ze probeerd haar voordeeltjes eruit te halen en is niet eerlijk.Bij het afrekenen wilde zij dat we betaalden voor het vervoer van-en naar het vliegveld terwijl dit bij de prijs in zat.Ik kon haar de e-mail van de eigenaren laten lezen waar dit in stond.Het eten was te duur ten opzichte van andere restaurants. De kamer was mooi (Tantaoui)en schoon,lekker bed,fijn kussen.'sMorgens word je om 4uur gewekt en daarna nog een keer om 5.20uur door de moskee.Uitslapen ho maar!!!Aziz (degene die het ontbijt klaarmaakt)is een schatje.Riad is goed maar degene die de zaak beheerd is uiteindelijk niet te vertrouwen.
Gereisd met partner in april 2009

Anne, 10-3-2008

mooie riad maar i.t.t. wat op hun website staat erg ver lopen van het centrum(Pace Djema el fna),zeker een 1/2 uur. Weinig privacy,medew. liep steeds onze kamer in om weer wat te zeggen/vragen,heeft ons omgepraat tot bezoek aan erg duur restaurant waarvan ze zei dat het niet duur was(strijkt daar natuurlijk fikse commissie van op)Specificatie van de rekening kon niet gemaakt worden,kon niet met creditcard betalen ondanks afspraak,kreeg een papiertje met een vaag bedrag,volgens ons te hoog.Heel lawaaiierig,medew. schreeuwen voortdurend tegen elkaar vanaf 8 uur 's morgens.Beloofde yacuzi op het dakterras werd ondanks herhaaldelijk vragen niet gevuld,was niet mogelijk.Al met al een teleurstelling.Het eten was wel erg lekker hoewel prijzig vergeleken met normale restaurantjes in de stad.Slecht email contact,foutmeldingen,en alleen in het frans mogelijk.
Gereisd met partner in maart 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riad Vert in Marrakech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riad Vert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Riad Vert scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.