Hotel Riad Lyla

Hotel Riad Lyla
Riad Lyla

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Riad Lyla bij:

1 review over Hotel Riad Lyla in het Nederlands

DIt is een echte aanrader

Mosje Rissewijck, 7-4-2015

Goed, schoon en gastvriendelijk. Dominique is een meer dan goede en vriendelijke gastheer. De Kamers zijn authentiek ingericht. De ligging is goed en als je binnenkomt is het net een sprookje uit 1 nacht. Prachtig ingericht, met veel Marokkaanse/berber schilderijen en lokale styling. Bij terugkomst van een uitstapje staat er altijd thee en koekjes klaar. Iedere ochtend een heerlijk ontbijt, ga beslist ontbijten op het dakterras. 's avonds eten is ook een aanrader, heerlijk en gemaakt van verse producten. Het is heel verrassend wat je krijgt. Dominique regelt alles voor je. Ophalen en wegbrengen van en naar het vliegveld geen probleem. Hij haalt je beslist niet het vel over de oren. Integendeel. Hij verdient geen 10 maar een 11. Merci Dominique. (wij waren hier met 5 personen - mijn moeder van 82, mijn dochter en schoonzoon en mijn man en is)
Gereisd anders in april 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riad Lyla in Marrakech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riad Lyla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Riad Lyla scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.