Hotel Riad Dar Tinmel ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Riad Dar Tinmel bij:

2 reviews over Hotel Riad Dar Tinmel in het Nederlands

Top!

Niek, 24-10-2008

Bezocht tijdens de herfstvakantie 2008. Vanaf de taxi-stop aan de rand van de medina lopend door een poort, vervolgens kris-kras door nauwe straatjes (te smal voorauto's), onder begeleiding van één van de medewerkers van Riad Tinmel. Deze riad ligt in het noordelijke stuk van de medina waar nauwelijks/geen westerlingen komen, dus straatbeeld echt sprookjessfeer volgens onze kinderen (7, 9 en 10). Denk aan 'Fata Morgana' (Efteling maal duizend.

Vanaf riad naar het centrale Place Jemaa El Fna is goed te lopen, ongeveer 20 minuten: geeft een geweldig beeld van het leven in de medina.

De Riad zelf is prachtig, luxe, oase van rust, heel aardige bediening, met ook veel aandacht voor onze kinderen. Kortom:absolute aanrader.

Gereisd familie in oktober 2008

fedje, 31-8-2007

We zijn in augustus 2007 naar Marrakech geweest tijdens onze rondreis door Marokko. We hebben 2 nachten in de suite geboekt en het was werkelijk een sprookje! Je loop eerst langs een drukke marktstraat vervolgens door een stille steegje en aangekomen in de Riad een oase van rust. Je hoort alleen de vogeltjes zingen. Er loopt niet veel personeel in de Riad maar misschien omdat het niet ze druk was. Het ontbijt was ook heerlijk met pannekoekjes en zelf gemaakte cake, verse jus heeeeeerlijk!!! Echt een aanrader!
Gereisd met partner in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riad Dar Tinmel in Marrakech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riad Dar Tinmel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Riad Dar Tinmel scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.