Hotel Riad Dar Souihla les Dars d'Orient ***

Hotel Riad Dar Souihla les Dars d'Orient
Riad Dar Souihla les Dars d'Orient

2 reviews over Hotel Riad Dar Souihla les Dars d'Orient in het Nederlands

Hotel op prachtig landgoed.

Marjolein, 27-1-2010

Dit hotel ligt in een mooie tuin en is van zeer vriendelijke Franse eigenaren. De prijs was extreem laag voor wat je ervoor krijgt. We hadden een "huisje" met een tuintje en eigen terras, was heerlijk om te zitten tussen alle bloemen. Het was ook erg ruim, je waande je letterlijk in een oase na een dagje drukke stad. Wel is dit hotel ver van het centrum en ligt het in een achterbuurt (waar je overigens geen last van hebt als je op het hotel bent, er staat een grote omheinig omheen) Dit hotel is alleen gunstig gelegen als je een auto huurt (wat wij hadden gedaan).

Het ontbijt is wel wat mager, maar voor de prijs waar wij voor verbleven was het een topservice. Zeker aan te raden als je een auto hebt en ook van rust houdt!

Gereisd met oudere kinderen in december 2009

paradijs met prettige extra"s

Adrie Rensink, 31-5-2009

Na geboekt te hebben bij touroperator kreeg ik een mailtje of we het op prijs zouden stellen om te worden opgehaald.prima service voor 12 euro .smorgens voor 1.50 euro naar het centrum in marrakech en voor het zelfde bedrag om 10uur sävonds weer terug.Superschone toiletten en kamers en heerlijke douche ,zitkamer met twee banken en heel mooi zwembad en prachtige tuinen en louncheruimte.internet voor een prikje.Een paradijs in marrakech.Excursie naar elke gewenste plek in overleg ter plekke te regelen.wij zijn een dag naar ait benhaddou en ouarzazate geweest in een huurauto met chauffeur voor totaal 68 euro.Dit hotel wordt gerund door een engels sprekende fransman genaamd Cedric.Eten kost nooit meer dan 10 euro per persoon en de patat heeft mac kwaliteit.Ook prima wijn en een lekker biertje .Elders in Marrakech niet te krijgen.

ontbijt met vers geperste jus, koffie, chocolademelk of thee.

Niet langer zoeken, gewoon boeken.De prijs blijft het hele jaar laag.

Gereisd met partner in mei 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riad Dar Souihla les Dars d'Orient in Marrakech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riad Dar Souihla les Dars d'Orient zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Riad Dar Souihla les Dars d'Orient scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.