Hotel Riad Badra

Riad Badra

1 review over Hotel Riad Badra in het Nederlands

Fijn, simpel en klein Riad

Marieke, 4-8-2009

We hebben 5 nachten doorgebracht in dit Riad, met 9 kamers. Wij hadden een vrij ruime kamer met bed, zitje en extra bed. De badkamer is ok. Handdoeken wisseling is een beetje twijfelachtig.. Het Riad heeft een mooi ruim dakterras (geen uitzicht) waar je vooral laat in de avond nog even af kunt koelen. De airco in de kamer is ook erg fijn, vooral in de zomer! In het Riad waren, toen wij er waren, een kat met 3 kittens en 2 schildpadjes. Het is een mooi Riad! Het personeel is vriendelijk, maar spreekt erg slecht Engels, wel goed frans (uiteraard!). Het ontbijt is simpel maar goed. Wat stokbrood, soort pannekoekjes en koffie/thee. het centrale plein Jam el Fna en de Koutoubia liggen op ongeveer 10 minuten lopen van het Riad. Prima te doen. We hebben niet in het Riad het diner gehad, maar aten elke avond in een van de restaurants rond het Jam el Fna.

Hier een paar fijne dagen gehad!

Gereisd met partner in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riad Badra in Marrakech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riad Badra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Riad Badra scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.