7,6

5 reviews over Hotel Riad Alida in het Nederlands

Goede prijs kwaliteit

Monique van de Velde, 24-11-2016

Het is een charmante Riad heel rustig in het drukke oude Marrakech. De kamer was klein en rook vochtig dit omdat er geen ramen in de kamer zijn alle kamers komen uit op de binnenplaats. Er was 1 aardige man achter de balie en de meisjes zijn zeer vriendelijk. Er is alleen 1 manspersoon die daar werkt hij is niet eerlijk en erg arrogant. Hij wilde ons 400 dirham 40 euro toeristenbelasting laten betalen terwijl volgens touroperator dit 13,60 is voor 2 personen. Uiteindelijk hebben we 20 euro 200 dirham betaald. Er was nog iets voorgevallen waar hij ook niet helemaal eerlijk over was. Heel jammer vond ik dit want verder hebben wij daar een fijn verblijf gehad!!!! Let hiervoor op! Daarnaast een fijne vakantie gehad en de vriendelijke man heeft zelfs nog geholpen met de koffer die kregen we niet meer open. Fijne 4 dagen gehad met mooie excursies. Een tip is ga naar de watervallen in het atlas gebergte op excursie!
Gereisd met vrienden in november 2016

Een prima onderkomen voor een stedentrip

M.H. reidsma, 21-10-2011

Riad Alida is een fijne plek om meteen de stad in te trekken. Alles is op loopafstand te bereiken en iets verdere attracties zijn vanaf hier gemakkelijk met de taxi aan te rijden. De Riad zelf is rustig en comfortabel. Als het warm is is er geen mogelijkheid om buiten in de schaduw te zitten, want het dakterras staat in de volle zon. Geen parasols, wel een berbertent.

Wij hebben elk een eigen kamer geboekt, want de meeste bedden hebben maar één matras. De kamers hebben airco.

De gastheren/vrouwen zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met vrienden in oktober 2011

Mooie plaats

Minnaert Mike, 7-3-2010

Wij waren er in februari en vonden het een leuke ervaring om eens mee te maken.

Het personeel was inderdaad erg vriendelijk en behulpzaam. De heer Hassan wachte telkens aan de deur tot wij terug kwamen 's avonds. Niet zo ver lopen van het Jamaa-El-Fna plein en gemakkelijk om excursies van hieruit te boeken. Een aanrader!

Gereisd met vrienden in februari 2010

Prachtig

J. Kraan, 9-1-2009

Een prachtig klein riad aan de rand van de medina, binnen 2 minuten ben je op het Djemnaa El Fnaa plein. Prachtig ingericht met veel kleur, iedere kamer is anders. Wanneer je hier wilt eten, moet je dit wel een dag van te voren aangeven, maar dit is zeker de moeite waard. Heerlijk gegeten en het personeel is erg vriendelijk. Binnenkort mag ik weer, heerlijk!
Gereisd met partner in juni 2007

Prachtig en wat een gastvrijheid!

Jasmina, 29-10-2008

Wij hebben bijzonder genoten van riad Alida. Vooral de service van de medewerkers was top. Een zeer persoonlijke benadering voor iedereen! Vooral monsieur Hassan die speciaal voor ons een ontbijtje maakt om 4.00 's ochtends en ons toch nog even achterna liep om te kijken of we wel goed liepen.... De kamers zijn super leuk ingericht. Wij hadden kamer op het dak. Het enige nadeel was het bed. Erg smal, kort en erg hard. Gelukkig maakte het flesje rode wijn en de heerlijke hapjes dat allemaal goed.
Gereisd met partner in oktober 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Riad Alida bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riad Alida in Marrakech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riad Alida zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Riad Alida scoort een 7.6 uit 10 op basis van 5 reviews.