Hotel Riad Aguaviva

Hotel Riad Aguaviva
Riad Aguaviva
9,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Riad Aguaviva bij:

2 reviews over Hotel Riad Aguaviva in het Nederlands

Prachtige plek in het hart van de medina!

Sharon, 13-2-2014

Riad Aguavia is een prachtige plek middenin een wijk in Marrakech. Bij aankomst heb je geen idee wat je kunt verwachten omdat het verstopt ligt in een volkswijk. Eenmaal binnen is het een oase van rust, net een sprookje van 1001 nacht. Tijdens onze eerste avond kregen we een uitgebreide rondleiding door een van de eigenaren en ook de volgende dagen werd er elke ochtend besproken wat we konden doen en kregen we zelfgemaakte plattegrondjes mee. Elke ochtend hebben we genoten van een heerlijk Marokkaans ontbijt en het is ook zeker aan te raden om een keertje in de Riad te eten. De overige avonden werden er voor ons restaurants gereserveerd in Marrakech en we hebben dus op allerlei plekken gegeten. De kamers zijn ruim en prachtig ingericht en als je eventjes wilt afkoelen dan kan dat in het mini zwembadje op de begane grond. Op het dakterras is het 's avonds heerlijk vertoeven met een vers geperst sapje. Riad Aguaviva is zeker een plek waar wij zullen terug keren!
Gereisd met partner in augustus 2013

Riad midden in de Medina

Dennis Muijser, 23-3-2012

4 mannen uit Barcelona hebben midden in Marrakech een oase van rust, persoonlijke aandacht en puur genot weten te creëren. Wat een geweldige paar dagen hebben we hier gehad. Bij aankomst een volledige persoonlijke tour van 2 uur door Marrakech gekregen. Tips en truken om het beste uit onze paar dagen te halen. Elke ochtend een persoonlijke agenda met plekken die in geen enkel boek te vinden zijn. Zo veel persoonlijke aandacht van de eigenaren Wil je naar Marrakech dan moet je doen!
Gereisd met partner in maart 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riad Aguaviva in Marrakech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riad Aguaviva zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Riad Aguaviva scoort een 9.4 uit 10 op basis van 2 reviews.