8,9

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Pullman Palmeraie Resort & Spa***** bij :

40 reviews over Hotel Pullman Palmeraie Resort & Spa in het Nederlands

Sprookje: 1001 nacht

Hilde Haerens, 10-6-2017

Op dit hotel is werkelijk niets aan te merken.
Gereisd familie in september 2015

Subliem

Marc Martens, 5-5-2017

Perfect: Ligging. Accomodatie. Maaltijden.
Gereisd met partner in april 2017

Top hotel

Marc&yvette, 27-9-2016

We verbleven 1weekje in dit super resort bij aankomst kregen we een lekker thee aangeboden , onze koffers werden naar de bungalow gebracht en onze vakantie kon beginnen ,prachtige zwembaden waaronder 1 zen zwembad vanaf 16j het was er heerlijk genieten !!! ,veel variatie in het buffet elke dag wel iets anders en een super vriendelijke bediening van ober tot manager had je iets nodig gewoon vragen en het staat er.

De kamers waren netjes badjas slippers alles wat je nodig had was aanwezig .

Al veel gereisd maar zelden zo vriendelijke bediening gehad.

Het is een rustig hotel en daar houden wij van ,de spa moet je zeker eens doen dit is uiteraard te betalen ..

Wij komen zeker terug

- puntje kleerkast te klein

Gereisd met partner in september 2016

Uitmuntend hotel

Lpd4, 22-8-2016

Wij hebben twee weken doorgebracht in dit fantastische hotel en hebben daar erg van genoten. Het is een rustig gelegen hotel, dat zeer mooi verzorgd is met prachtige tuinen en beschikt over een zeer ruime oppervlakte! Het eten was overheerlijk, elke dag van zeer goede kwaliteit en er was heel veel variatie! We zijn twee weken gebleven en hebben telkens 's middags en 's avonds verschillend gegeten, bovendien hebben we ook geen enkel dag hetzelfde eten gehad! Gewoon super!

De service is uitmuntend, je wordt bij aankomst met elektrische wagentjes naar de kamer gereden en het personeel is uiterst vriendelijk! Tuinen mooi verzorgd, lekkere hapjes aan het zwembad, verse zelfgemaakte cocktails met bijvoorbeeld verse munt, bij aankomst koud washandje om jezelf op te frissen,... Kamers ook altijd goed gepoetst en opgemaakt!

Kortom, dit hotel is een aanrader voor iedereen die een gezonde combinatie van ontspanning en citytrip verlangt, aangezien er een gratis shuttle is. Een aanrader is ook de excursie naar het Atlasgebergte , zo zie je de echte mooie natuur van Marokko en het dagelijkse leven! Wij komen zeker terug!

Gereisd familie in augustus 2016

Rustig hotel om er even tussenuit te zijn

Sarah, 21-6-2016

Het was een aangenaam hotel om een week platte rust te hebben. We hadden net iets meer variatie van eten verwacht, maar hetgeen wat er lag, was van superkwaliteit! We hebben nergens zo goed gegeten als in dit hotel. Alsook heel goede cocktails (all-in)! geen siroopjes gelijk in andere hotels. Eveneens merk frisdranken zoals cola, fanta, sprite enz... Minpuntje was dat het erg lang duurde aan de bar.

Onze kamer was in orde, werd elke dag netjes gekuist. Het enige wat we mistte voor een all in hotel met 5 sterren, is een gevulde minibar. Voor de rest was het zeker in orde.

We mistten wel een vorm van animatie 's avonds. Na het avondeten was er niets meer voorzien buiten wat muziek dat gedraaid werd en voor ons niets voorstelde.

Misschien lag dit aan het feit dat we niet in het hoogseizoen zijn gegaan.

De gratis shuttle van en naar Marrakech is heel handig! Alleen was de laatste al om 19u en ben je verplicht met de taxi terug te gaan als je Marrakech 's avonds wil bezichtigen.

Verder was het voor ons een aangenaam verblijf!

Gereisd met partner in juni 2016

Een geweldige vakantie gehad

Henri, 3-3-2016

Prachtig hotel, groot, mooi, proper, vriendelijk personeel, lekker gevarieerd eten. Ideaal voor iemand met voedselallergieën, de kok zorgde dat elke maaltijd voor mij allergievrij en bovendien lekker was.

Handdoeken aan 't zwembad zijn zeer groot, het is niet nodig een eigen handdoek te gebruiken.

In de kamer zijn slippers en badjas ter beschikking. De kluis op de kamer is inbegrepen in de prijs. De kleerkast is eerder klein.

De gratis shuttle naar Marrakech was prima en steeds op tijd.

Het personeel is heel vriendelijk en alles is goed onderhouden.

Uitgebreid ontbijt is mogelijk vanaf 7u, echter als het nodig is, is een beperkt ontbijt 's nachts (voor 7u) mogelijk.

Zeker een aanrader!

Gereisd met partner in februari 2016

Wil je genieten van een top vakantie

Martin, 31-1-2016

Geniet van de gastvrijheid en de goede service , van de tuinman tot de général directeur staan je steeds bij om je een aangename vakantie te geven . Motto van Afrika , heb je iets te kort dan ligt het aan je zelf , vraag het gewoon . We gaan niet voor niets voor de 6 x naar dit hotel .
Gereisd met partner in mei 2015

Baelde catherine, 17-11-2015

ongelooflijk,rustig,vriendelijk,prachtig hotel
Gereisd met vrienden in november 2015

heel rustig gelegen hotel

michel, 15-10-2015

Personeel heel vriendelijk, eten laat te wensen over ,na 20 jaar Turkije is dit wel een teleurstelling.

Koffie en dranken moet je meermaals vragen.gratis shuttle naar centrum prima

Gereisd met partner in oktober 2015

puur verwennerij !

Frederik, 21-9-2015

Wij gaan zeer veel op reis, naar verschillende landen en culturen. Dit was onze eerste ervaring met het land en dit is ons zeer positief bevallen.

Het hotel overtrof onze verwachtingen, we gaan altijd All In ... maar wat we daar hebben verkregen voor ons geld was niet te geloven!!

Drank aan tafel werd bediend en echte frisdranken. De obers aan het zwembad weten welke dranken je telkens vraagt en je hoeft maar een teken te geven ...

Wij hebben géén 2 dagen hetzelfde eten voorgeschoteld gekregen, zelf niet tussen middag en avond.

Ze hebben hun eigen patisier die fier is op zijn gebakken en dat siert hem.

Wij hebben Lam, Entrecot, Eend, ... gekregen met telkens aangepaste sauzen, denk dat dit genoeg zegt over de kwaliteit van de keuken.

Wij hebben daar zo'n fantastische reis beleefd en denken zelfs om terug te gaan volgend jaar, wat voor ons zeker ongewoon is.

Personeel super beleefd en behulpzaam.

Gereisd met partner in september 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pullman Palmeraie Resort & Spa in Marrakech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pullman Palmeraie Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pullman Palmeraie Resort & Spa scoort een 8.89 uit 10 op basis van 44 reviews.