Hotel Novotel Marrakech ****

Hotel Novotel Marrakech
Novotel Marrakech
8,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Novotel Marrakech bij:

2 reviews over Hotel Novotel Marrakech in het Nederlands

mooie locatie

lola, 14-8-2016

Mooie rustige hotel personeel vriendelijk maar als je vraagt wanneer komt het baby bedje dan moet je uren op wachten elke keer loop ik weer naar de balie toe waar het blijft. Handdoeken is er weinig omdat er niet zoveel zijn of ze moeten nog gewassen worden zeggen ze . Hun restaurant ziet er mooi modern uit
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

prima hotel, grote familiekamers!

bremos, 16-5-2010

Begin mei 2010 zijn wij een week in Marrakech geweest met onze 2 zonen van 11 en 13 jaar. Het suitehotel is zeker aan te raden. Mooie grote schone familiekamers. Enige nadeel is dat er geen balkon is maar dat wordt gecompenseerd door het mooie intieme zwembad.De lokatie van het Suitehotel is heel goed.Je hebt de moderne faciliteiten van het hotel maar bent in 10 minuten in een andere wereld. Verder hebben wij 2 dagen een taxichauffeur gehuurd. Is circa € 60 per dag.
Gereisd met oudere kinderen in mei 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Marrakech in Marrakech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Marrakech zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Novotel Marrakech scoort een 8.86 uit 10 op basis van 2 reviews.