1 review over Hotel Mimosa in het Nederlands

klein en benauwd

Pluim, 31-5-2010

Hier 1 nacht in 2006 geweest. Kamers waren net als hotel Essaouira klein, maar deze waren niet koel maar super benauwd en warm. ook de luiken en de gallerij die ervoor zat maakte het allemaal extra benauwend.

mijn vriend is daarom op het dakterras gaan slapen, hier lag maar 1 matras (in tegenstelling tot bv hotel Essaouira) en stond maar 1 stoel. Het was heel klein en geen terras te noemen.

Ik heb er 's avonds even prima gezeten, maar echt gezellig was het er niet.

Personeel alleen bij aankomst gesproken, lag op een bedje bij de receptie te slapen wat gebruikelijk is. Deze jongen was zeer vriendelijk. Kamers kosten maar 5 euro pp pn, maar dat kosten meer hotelletjes in deze catogorie en nabij het jema del fna, en die zijn stukken beter.

Hotel was net als de andere mooi beschilderd. maar met al deze bovengenoemde punten, gaan wij hier niet mnaar terug.

Gereisd met partner in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mimosa in Marrakech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mimosa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mimosa scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.