Hotel L'Eden Andalou *****

L'Eden Andalou
5,4

Matig

10 reviews over Hotel L'Eden Andalou in het Nederlands

Nooit meer gewoon een vies hok

Crins, 5-5-2017

Schimmels op de kamer tussen de tegels vieze badkamer wat er loopt niet weg met 3 pers steeds maar 1 a 2 handdoeken geen bekers voor tanden te poetsen veel muggen op kamer stinkt muf 1 week daar geweest geen schone lakens kussen lijkt wel gevuld met aardappelen geen was rek voor nare was handdoeken op zwembad gaten en kapot kunnen alleen maar Frans of morokaans gewoon vies geen 5 sterren in de buurt niks te zien nooit meer
Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Top vakantie gehad

Milou, 28-2-2016

Met 4 vriendinnen een weekje in Marrakech geweest. Personeel was heel vriendelijk evenals het animatieteam.

Eten was afwisselend! Kamers waren goed en schoon. Elke dag handdoeken verwisseld en schoongemaakt.

Kwamen om 10u aan en mochten de kamer al in.

Goede gratis shuttlebus naar de stad.

Zou zo nog een keer gaan!

Gereisd met vrienden in januari 2016

Nooit meer

Franky, 20-9-2015

we zijn hier naar toe geweest met 5 vrienden

Alles maar ook alles sloeg tegen, verschrikkelijk . Aankomst 11h00 pas inchecken om 15h00, dus eer je de kamer had, was het 16h00 . Dus meer dan 24uur wakker ... .

Geen uitleg verkregen over restaurant(s) - uren Bar - Handoeken service, alle niets, ook geen flyer met uren en uitleg, niets ! Hotel geeft een zeer verwaarloosde indruk .Douche cabine lekte als een vergiet. Douche tussen 17h00 en 18h30 ging zeer moeizaam weinig tot geen water en water temperatuur veranderde constant

Eten lauw tot koud en zeer weinig variatie Van 11h00 tot 18h00 maar een bar open de poolbar in zeer dunnen plastiek festifal bekertjes + 250meter wandelen

5* is amper 3* waard .

Laatste dag laat vertrekken om 20h00 hotel verlaten, konden wij in middag niet meer eten, nee wij hadden uitgechecked ...Neen geen eten of bijbetalen 250 dirham of 25€ per persoon voor middag lunch, avond idem. De dames van touroperator hebben dan gebeld en dan ging het wel....Nooit meer !

Gereisd met vrienden in september 2015

Geweldig

Liselotte, 8-6-2013

Mooi hotel, goede service. Kamers werden elke dag goed schoongemaakt, ook heel netjes onder de bedden. Het personeel is top en 's avonds is het ook erg gezellig. Eten was lekker.
Gereisd met oudere kinderen in juni 2013

Prachtig uitzicht!

abdel_allali, 27-5-2013

Het hotel ligt in een rustige omgeving ongeveer 10km van de Medina en van het vliegveld af. Dit vonden wij prettig i.v.m. de drukte van de stad. Het hotel heeft een gratis pendeldienst naar het centrum toe en terug (om het uur tot aan de avond). Het uitzicht van onze kamer was op het Atlasgebergte en de zwembaden. De hotelkamer was groot genoeg en er werd goed schoongemaakt. Het onbijt was goed en er was veel keus. Vanuit het hotel kun je ook allerlei excursies boeken. Het entertainment team deed er alles aan om de hotelbezoekers te vermaken.

Bij aankomst was men vergeten om wat algemene informatie te verstrekken daardoor misten wij de eerste pendelbus. Wij wisten toen niet dat de pendelbus plaatsen beperkt waren (ongeveer 20 plaatsen)en je de heen en terugweg 5 uur van te voren moest vastleggen bij de receptie. Het hotel is volgens ons te veel ingericht op het all inclusive concept waardoor de kwaliteit van het eten minder is dan je van een 5 sterren hotel mag verwachten.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2013

de ideale relax vakantie

Edin, 7-5-2013

het hotel zelf is prachtig maar het water in het zwembad is koud het hotel heeft prachtige tuinen . Maar ook belachelijke prijs voor het aquapark en spa .Je hebt vriendelijk personeel maar kunnen niet allemaal engels en animatie is een 0 maar we hebben een droom vakantie gehad
Gereisd met jonge kinderen in april 2013

Mooi hotel met zeer open en vriendelijk personeel.

Diana kortbeek , 8-8-2012

Mooie suite, grote zwembaden, weinig schaduw , onhandig met de zonnige temperatuur ( 45 tot 50 graden).

Vooral het restaurant La Fez is een belevenis met goed marrokaans eten,zeer goede muziek en gracieuze bediening.

Gereisd met partner in juli 2012

slechte ligging en slechte service

Dick, 20-2-2012

Hotel Eden Andalou waar wij via Groupon 1week hebben gezeten is ons ontzettend tegen gevallen.De service is dramatisch.Wij hadden de afspraak dat we van het vliegveld zouden worden opgehaald door het hotel. Vervolgens stond er niemand.Daarna afspraak gemaakt om weg gebracht te worden die weer niet werd na gekomen.

Wij konden na 6 dagen de kamer niet meer in.Na vele pogingen eindelijk een nieuw pasje geregeld.

We zouden 45 minuten massage krijgen.Na een half uur hadden ze het wel gezien.

De locatie is ook niet handig,11 km bij Marrakech vandaan en totaal niks te vinden in de buurt van het hotel

Ik zou het eerder 3 sterren geven.

Zeer onvriendelijke bediening bij de receptie.

Gereisd met partner in februari 2012

uitstekende vakantie

ROGER, 11-10-2011

een zeer mooi hotel, eten was goed, iedereen was vriendelijk en behulpzaam. zeer netjes, mooie kamers.

tip top in orde!

wel bij aankomst in het hotel al de massage's reserveren alsook de gratis shuttel naar de stad daags voordien reserveren.

alles zeer ruim en open.

een aanrader.

wij waren met groupon 4dagen 3nachten....te kort!

we gaan zeker terug

Gereisd met partner in oktober 2011

Super Citytrip!

tacha, 21-6-2011

Het was een super citytrip! we hadden zalig weer en het zwembad was praktisch onmisbaar! zeer vriendelijk personeel! Normaal zou ik een 10 geven op kindvriendelijkheid maar weeral stond het kinderbed niet klaar en geen extra handdoek, enz rekening houden dat ik € 35 per nacht heb betaald voor een kind van 5jaar! Weer dezelfde zware fout vind ik. het hotel op zich was zeer mooi en zeer netjes, men had er een zeer "relax" sfeer. verschillende ruimtes met zetels en zitjes. we will be back ;-)
Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor L'Eden Andalou bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel L'Eden Andalou in Marrakech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel L'Eden Andalou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel L'Eden Andalou scoort een 5.38 uit 10 op basis van 12 reviews.