Hotel Kenza ***

Kenza
5,8

12 reviews over Hotel Kenza in het Nederlands

m nchiry-pigmans, 28-3-2008

wij hadden dit hotel gereserveerd in mei 2007 daar aangekomen bij de receptie plakten we letterlijk aan de vloer vast dus wilden we eerst de kamers zien voordat we ook daadwerkelijk daar wilden logeren de spiegels in de lift waren gebroken glas( beetje grimmig)de kamer was smoezelig, syntetische vloerbedekking kleur was onherkenbaar de deur van de badkamer hoorde op n rails te hangen zodat je hem open kon schuiven deze'' stond'' voor de badkamer dus moest je hem optillen en verzetten als je in de badkamer moest zijn doffe ellende dus! nog een rondleiding langs de eetzaal waar de tafelkleedjes stijf stonden van de vlekken en t zwembad waar vanalles in dreef wat er normaal niet in zwemt en wij waren genezen van hotel kenza dus op zoek naar n ander hotel!
Gereisd met vrienden in mei 2007

sami, 30-11-2006

erg mooie hotel maar wel duur. en nette restaurant met veel mogelijkheden.lekker eten
Gereisd anders in november 2006

hennie lenders, 27-8-2006

ligt prima ten opzichte van oude en nieuwe stadsdelen en bezienswaardigheden, wel rumoerig vanwege het voortrazende verkeer.
Gereisd met partner in juli 2006

J.B., 1-6-2006

Wij hebben 3 nachten in dit hotel verbleven, in het kader van een flydrive in Marokko, resp op kamer 301 en 415. Goede kamers, aardig personeel. Lawaai is wel puntje van aandacht, hade er zelf overigens geen last van, echtgenote wel. Dinerbuffet niet meer dan redelijk, ontbijt goed. Al met al best tevreden
Gereisd anders in juni 2006

Addy van Schie, 30-12-2005

Dit hotel mag iedereen wat mij betreft links laten liggen. Naast het feit dat het er niet echt schoon is, is wel het grootste probleem dat het bas-gedreun van de LightClub door het hele hotel te horen is. Vanaf 1 uur 's-nachts tot een uur of 5 is het raak. (ook door de week!). Wanneer je er iets van zegt is de standaard wedervraag:"Which roomnumber?", maar vervolgens doet het zeer onvriendelijke personeel er niets aan. Gewoon niet naar toe gaan. Er zijn zoveel andere leuke hotels/Riads in Marrakech.
Gereisd anders in december 2005

Patricia en Anja, 29-10-2005

Het hotel is niet bijzonder, maar daar is de prijs ook naar. Het ontbijt is niet om over naar huis te schrijven. Het diner hebben we maar een keer gebruikt, zegt genoeg denk ik. De kamer is redelijk, bedden zijn goed. Het merendeel van het personeel heeft een chagarijnige uitstraling, maar dit schrijven we maar toe aan de Ramadan.

Ik zou niet meer naar dit hotel terugkeren. Marrakech zelf is een aanrader. Wij zijn 2 keer in een Riad gaan eten en dat was super, vooral Restaurant Ksar El Hamra is een aanrader. Wij hebben geen "last" gehad van opdringerige Marokkanen. Wat je vooral moet doen is met een paardenkoets Marrakech door. En ga gewoon lekker slenteren door de vele kleine straatjes. En afdingen, heel veel afdingen.

Gereisd anders in oktober 2005

anna, 25-9-2005

hotel met veel gebreken. De douchekop zoals bijna overal in Marokko moet je eerst zelf bevestigen. Helaas niet echt schoon, wel elke dag nieuwe handdoeken. Lichtknopjes bij het bed vies, kakkerlakken in de badkamer. Dat slaapt niet echt lekker meer! Het eten in buffetvorm gaat wel. Marrakech is wel erg leuk en er zijn ook mooie hotels. Ik kies de volgende keer een beter hotel

Gereisd anders in september 2005

margriet, 26-5-2005

Het was echt een perfecte ligging naast het beroemd plein , je kon het allemaal meemaken , dat was gaaf , het hotelpersoneel was wat minder maar niet om te zeggen van taboe , we keren volgend jaar terug , hiphip , ik en mn man
Gereisd anders in mei 2005

Dick, 15-5-2005

Gunstige ligging tov Het plein en souk. Half uurtje gezellig lopen. Taxi goedkoop. 's Avonds 5x zo duur. Service personeel matig wwel vriendelijk.Dinerbuffet is goed. Ontbijt zoals overal op z;n frans dus matig. Technische staat redelijk. Controleer de rekening. Gezellige bar en gezellig zwembad.Ik denk datTineke te royaal is en Pinne te zuinig .
Gereisd anders in mei 2005

frans v Kraaij, 26-2-2005

goed hotel,niet brandschoon maar goede kamers.

personeel was zeer vriedelijk en het eten was goed.

technische staat is minder,diverse lampen defect ventilatie uit bedrijf.

als je savonds en snachts nog iets wil drinken kun je naar bar en later discoteek tot 5.00 uur!!!

Gereisd anders in februari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kenza in Marrakech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kenza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kenza scoort een 5.77 uit 10 op basis van 13 reviews.